KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank
Lando Norris, McLaren MCL38

Norris: McLaren wciąż pozostaje daleko za Red Bullem i Ferrari



Lando Norris uważa, że ​​po zimowych testach w Bahrajnie jego zespół McLaren wciąż jest „bardzo daleko za Red Bullem i daleko za Ferrari”.

Red Bull imponował tempem wyścigowym, natomiast Ferrari uzyskało najlepszy czas testów. Co ważniejsze, obie te ekipy były w czołówce przejechanych okrążeń. Dla McLarena nie były to łatwe dni testowe. Podobnie jak w latach wcześniejszych nie wszytko poszło zgodnie z planem. Według Lando Norrisa wspomniane zespoły będą znacznie wyprzedzać McLarena na otwarciu sezonu w Bahrajnie.

„Czy uważam, że zrobiliśmy krok naprzód? Oczywiście” – powiedział Norris w piątek po zakończeniu testów. „Czy uważam, że poprawiliśmy wiele rzeczy? Tak”.

„Ale tak naprawdę nigdy nie wiadomo, na czym stoimy w porównaniu z innymi. Myślę, że jesteśmy na dobrej pozycji. Pod koniec poprzedniego sezonu mieliśmy przyzwoity samochód” – mówi Norris.



„Myślę, że zdecydowanie zrobiliśmy kilka kroków we właściwym kierunku, ale myślę, że wciąż jest bardzo daleko do Red Bulla i daleko do Ferrari. Zatem przed nami jeszcze mnóstwo pracy, ale także mnóstwo pracy nad rzeczami, których nauczyliśmy się w ciągu ostatnich kilku dni, abyśmy mogli wdrożyć je przed przyszłym tygodniem”.

Problemy, jakie dotknęły McLarena miały miejsce, gdy za kierownicą był Norris – zakończył testy z dorobkiem 145 okrążeń, mniej niż inni kierowcy. Brytyjczyk powiedział, że problemy „nie oznaczają końca świata”, chociaż nie zrobił kilku przydatnych długich przejazdów.

„Tak, tylko kilka niepowodzeń tu i ówdzie w ciągu ostatnich kilku dni. Na pewno to nie koniec świata, ale zawsze chcesz mieć idealny dzień” – mówi Norris.

„W czwartkowy wieczór nie zrobiliśmy żadnych długich przejazdów, przenieśliśmy się na [piątek] rano i nadal tego nie dostaliśmy”

„Tak więc, nie do końca jest to, czego chciałem, ale wciąż wielu rzeczy się nauczyłem i wiele rzeczy, które chciałem zrobić. W większości byłem zadowolony, ale [jest] kilka małych rzeczy, których chciałbym zrobić więcej”.

Jakub Andrusiewicz

Źródło: motorsport.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Emilii - Romanii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 17 maja
godz. 13:30 – FP1
godz. 17:00 – FP2

Sobota, 18 maja
godz. 12:30 – FP3
godz. 16:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 19 maja
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Spa

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi