Poniżej znajdziecie tabelę wykorzystania poszczególnych elementów jednostki napędowej w Formule 1 w sezonie 2024 przez poszczególnych kierowców.
Kierowca | Kraj | Zespół | ICE (limit 4) | TC (4) | MGUH (4) | MGUK (4) | ES(2) | CE (2) | Ex (8) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 5 | |
Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 6 | |
Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | |
Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | |
Lewis Hamilton | > | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 |
George Russell | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | |
Charles Leclerc | Ferrari | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 4 | |
Carlos Sainz | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | |
Guanyu Zhou | Kick Sauber Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | |
Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |
Pierre Gasly | Alpine Renault | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 3 | 6 | |
Esteban Ocon | Alpine Renault | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 5 | |
Alexander Albon | Williams Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Logan Sargeant | Williams Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | |
Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 5 | |
Daniel Ricciardo | RB Honda RBPT | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 5 | |
Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | |
Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | |
Lando Norris | McLaren Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | |
Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
ICE – wewnętrzny silnik spalinowy – 4 na sezon
TC – turbosprężarka – 4 na sezon
MGU-H – generator odzyskiwania energii cieplnej – 4 na sezon
MGU-K – generator odzyskiwania energii kinetycznej – 4 na sezon
ES – bateria – 2 na sezon
CE – elektronika sterująca – 2 na sezon
EX – wydech – 8 na sezon