KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, mbiela, Sebastian Sowul, SLAVI7, Gnusma, jacek79100, Robert Taras
blank
Gerorge Russell f1

Russell nie zamierza ciułać punktów

 

Po swojej wpadce w Grand Prix Singapuru, George Russell nie zamierza zmieniać swojego podejścia i nadal będzie zainteresowany „dużymi rezultatami”, a nie zbieraniem punktów.

Russell zajął świetne, drugie miejsce w kwalifikacjach do GP Singapuru. Po starcie spadł na 3. miejsce, ale odzyskał pozycję wicelidera. Wówczas Mercedes postanowił zaryzykować i ściągnął swoich kierowców na kolejne pit-stopy po świeże opony pośrednie.

Strategia nie opłaciła się – Russell rozbił się na ostatnim okrążeniu, a Hamilton dojechał na 3. miejscu.

„Nie po raz pierwszy znajduję się w takiej trudnej sytuacji. Myślę, że w karierze każdego kierowcy są wzloty i upadki, a ja jestem bardzo wdzięczny za to, że w przeszłości udawało mi się po nich odbijać. To pomaga mi lepiej zachowywać się w takich sytuacjach jak teraz” – mówił przed GP Japonii George Russell.

 

„Przetrawienie tego zajmuje mi 24 czy 36 godzin, ale zawsze z takich momentów można wyciągnąć pozytywy” – dodaje kierowca.

25-latek nie żałuje decyzji o zmianie opon i deklaruje, że nadal zamierza walczyć o jak najwyższe miejsca, zamiast skupiać się na zbieraniu punktów. Jazda na krawędzi ryzyka zwiększa jednak szanse na błędy. A to nie pierwszy taki w karierze Brytyjczyka.

„Myślę, że zdecydowanie jest jakiś powód tych błędów. To ciśnięcie na limicie, czasem prawdopodobnie poza limitem i próba wyciśnięcia czegoś więcej, niż jest możliwe. Patrząc na moje mistrzowskie sezony w seriach juniorskich – kartingu, F4, GP3 czy F2, byłem kierowcą, który raczej kolekcjonował rezultaty. I to się opłacało” – mówi Russell.

„W tym roku ryzykujemy trochę bardziej, ciśniemy by zdobyć jak najlepsze rezultaty. Widzieliście to w Singapurze czy Zandvoort, które mi nie wyszły” – dodaje kierowca Mercedesa.

Źródło: f1i.com

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Arabii Saudyjskiej

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi