KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek
blank
F1 Grand Prix of Austria

AlphaTauri szykuje się do zmiany nazwy. Orlen jednym z dwóch kandydatów

 

Media informują, że zmiana nazwy zespołu AlphaTauri jest już przesądzona. Według plotek, zainteresowany sponsoringiem tytularnym ma być Orlen. Faworyt jest jednak inny.

Red Bull od śmierci Dietricha Mateschitza zastanawia się, co zrobić z AlphaTauri. Ekipa notuje bardzo słabe wyniki i to nie tylko na torze. Niewesoło jest również jeżeli chodzi o finanse. Postanowiono nie pozbywać się zespołu, mimo oferty na blisko miliard dolarów, ale dokonać zmian.

Kilka miesięcy temu Helmut Marko zapowiedział, że możliwa jest zmiana nazwy, również poprzez pozyskanie sponsorów tytularnych.

Ostatnio potwierdził te słowa, a teraz pojawiają się pierwsze spekulacje dotyczące nowej nazwy. Wiele źródeł miało potwierdzić portalom racingnews365.com oraz Formula.hu, że zaawansowane negocjacje z Red Bullem prowadzi Hugo Boss. Marka jest obecnie dostępna w serii jako partner Astona Martina.

 

Motorem napędowym tego zainteresowania tego odzieżowego giganta ma być Daniel Grieder, który w 2021 roku przejął nad nim kontrolę. Wcześniej pełnił on podobną rolę w Tommy Hilfigerze i odpowiada za ścisłą współpracę tej marki z Mercedesem.

Grieder chce wykorzystać rosnącą popularność marki i przyciągnąć do siebie młodzież i kobiety, których coraz więcej ogląda F1 za sprawą Drive To Survive.

Według plotek medialnych, wejście do F1 mogłoby się też wiązać ze sprzedażą należącego do Red Bulla AlphaTauri jako marki odzieżowej – właśnie Hugo Bossowi.

Ciekawie z naszej perspektywy wygląda akapit tekstu na racingnews365 zatytułowany „Orlen still in the running”. Czytamy w nim, że faworytem co prawda jest Hugo Boss, ale Orlen „również jest zainteresowany zostaniem głównym i tytułowym sponsorem AlphaTauri” – pisze Aaron Deckers.

 

Według niego, Orlen prowadzi rozmowy z Red Bullem, a źródła z zespołu mówią, że obecnie nie są prowadzone rozmowy z żadnym innym podmiotem niż Hugo Boss i Orlen.

Decyzja ma zapaść szybko – zapewne we wrześniu. Nie jest też wykluczone, że nazwa zespołu będzie składała się zarówno z nazw Hugo Boss i Orlen.

„Wydaje się to mało prawdopodobne, a źródła bliskie sprawie sugerują, że Hugo Boss chce mieć wyłączną kontrolę nad nazwą. Wówczas Orlen nadal będzie sponsorem, ale w aktualnym wymiarze.

Źródło: racingnews365.com

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi