KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek
blank
Screen liga mazdy

VI Runda Wakacyjnej Ligi iRacing i wyniki V rundy



Jesteśmy po półmetku sezonu naszej Wakacyjnej Ligi iRacing. Jak obecnie wygląda klasyfikacja generalna? Zapraszam już teraz na rundę 5.

Wyniki V Rundy

 

MAutoNameStart PosIntervalFastest Lap TimeIncPunktyDodatkoweŁącznie
1Mazda MX-5 Cup 2016Bart?omiej K?dzia2-00.0001:46.31581004104
2Mazda MX-5 Cup 2016Damian Serdiuk21-03.7261:46.25210929101
3Mazda MX-5 Cup 2016Przemysław Robak5-23.8671:46.759686389
4Mazda MX-5 Cup 2016Lukasz Wojkowski26-24.4631:46.56778282
5Mazda MX-5 Cup 2016Mateusz Cieslicki4-1:24.3061:46.653117878
6Mazda MX-5 Cup 2016Marek Lebica27-10 L1:47.37737474
7Mazda MX-5 Cup 2016Mikolaj Szymonek3-17 L470272
1Formula VeeJacek Wojciechowski28-1:40.4381:50.37611006106
2Formula VeeMarek Krzyszkowski16-1 L1:51.224292395
3Formula VeeMaciej Bochuzynski11-1 L1:50.789208686
4Formula VeeJakub ?erdzicki13-1 L1:51.168178282
5Formula VeeLeszek Kazusek12-2 L1:50.955107878
6Formula VeeRadek Lapacz10-2 L1:50.684374276
7Formula VeeKamil Piankowski17-2 L1:53.967157070
8Formula VeeKamila Zieba15-3 L1:52.788186666
9Formula VeePrzemyslaw Martyna9-5 L1:50.339764771
10Formula VeeKuba Bluj14-13 L1:51.42496262

Klasyfikacja generalna:

MAutoKierowcaIncI RundaII RundaIII RundaIV RundaV RundaSuma
1Global Mazda MX-5 CupDamian Serdiuk240100828196101460
2Global Mazda MX-5 CupMateusz Cieslicki438178646678367
3Global Mazda MX-5 CupRafael Lesny28807486109349
4Global Mazda MX-5 CupMikolaj Szymonek2286867672320
5Global Mazda MX-5 CupLukasz Wojkowski23466707082288
6Global Mazda MX-5 CupMarek Lebica23064608974287
7Global Mazda MX-5 CupBartłomiej Kędzia298282104268
8Global Mazda MX-5 CupPawel Szymanek9109105214
9Global Mazda MX-5 Cup?ukasz Urba?czyk21646678208
10Global Mazda MX-5 CupRadek Lapacz49798195
11Global Mazda MX-5 CupMarek Krzyszkowski78674160
12Global Mazda MX-5 CupPawel Pawluk109494
13Global Mazda MX-5 CupPrzemyslaw Robak68989
14Global Mazda MX-5 CupCyryl Lukaszewicz117777
15Global Mazda MX-5 CupBart Rulko87070
16Global Mazda MX-5 CupMaciej Bochuzynski27070
17Global Mazda MX-5 CupWojciech Dach76262
18Global Mazda MX-5 CupRobert Skrzynski356262
1Formula VeeJacek Wojciechowski2471068210178106473
2Formula VeeMaciej Bochuzynski31851078086358
3Formula VeeGreg Stan2989102107298
4Formula VeeLeszek Kazusek29769578249
5Formula VeeMarek Krzyszkowski178295177
6Formula VeeJacek A Megger68986175
7Formula VeeMarcin Karbarz168288170
8Formula VeeBartlomiej Gad287292164
9Formula VeeRadek Lapacz187474148
10Formula VeeKamil Zieba397266138
11Formula VeeLukasz Blaszczyk129898
12Formula VeeJakub ?erdzicki178282
13Formula VeeGrzegorz Koziara167878
14Formula VeePawel Pociecha177474
15Formula VeePrzemyslaw Martyna77171
16Formula VeeKamil Piankowski157070
17Formula VeeDawid Tolinski186666
18Formula VeeMarek Lebica2186666
19Formula VeeKuba Bluj96262

Czym, gdzie i kiedy jedziemy?

 

Czas na wyścig na Daytona Road Legacy! Jedziemy 7 marca 2021 o godz. 7:00. Przed nami 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji i 30 minut wyścigu.

Kalendarz naszych lig:
17 sierpnia – Daytona Road Legacy
24 sierpnia – Laguna Seca

Hasła do serwerów (zawsze będą miały „powrotroberta.pl” w nazwie) to zawsze „powrotroberta”

Zasady ligi

 

Jechać będziemy na setupach baseline. Warunki takie jak w Lidze Mazdy iRacing. Limit incydentów to 21 w wyścigu. Po osiągnięciu 17 kierowca będzie otrzymywał karę przejazdu przez boksy.

Rundy będą składały się z 20 minut treningu, 10 minut samotnych kwalifikacji (3 okrążenia) oraz 30 minut wyścigu. Nie będą organizowane prekwalifikacje, a zatem w jednym finale będą jechać wszyscy, którzy się zapiszą – maksymalnie 40 osób niezależnie od toru.

Pod uwagę przy liczeniu klasyfikacji generalnej całej ligi brane będą 4 z 6 rund każdego kierowcy. Najlepsza 25-tka wyłoniona w ten sposób pojedzie w wielkim finale. Punkty z niego zawsze będą liczone do ostatecznych wyników.

Przy liczeniu wyników całego sezonu obowiązywały będą punkty karne za przekroczenie progów incydentów. Pierwsze 50 incydentów będzie „darmowe”. Po przekroczeniu tej liczby zawodnik otrzyma 3 punkty karne. Każde kolejne 5 incydentów to punkt karny (np. 57 incydentów na koniec sezonu to 4 punkty karne). Liczyć będą się jedynie incydenty z wyścigów. W przypadku osób, które awansowały z Finału B do Finału A, liczone będą incydenty z Finału, w których było ich więcej. Jeden punkt karny to jeden punkt odjęty od wyniku punktowego danego zawodnika na koniec sezonu – już po odjęciu 3 najgorszych rund. Jeżeli jednak ktoś przejechał wszystkie rundy, zostaną mu odjęte 2 punkty mniej, a jeżeli ktoś przejechał 5 lub 6 rund, zostanie mu odjęty 1 punkt mniej (przykład: Ktoś zebrał 7 punktów karny, ale przejechał wszystkie rundy. Wówczas od jego wyniku odejmiemy 5 punktów – system ten ma sprawić, że bardziej regularni uczestnicy nie będą karani za przystąpienie do większej liczby rund).



Dodatkowe punkty za najlepszy czas okrążenia (1 pkt) oraz najwięcej zyskanych pozycji w porównaniu ze startem (3 pkt)

Event specjalny

 

We wtorek o godz. 22:10 – po zakończeniu VI rundy ligi pojedziemy event specjalny:

1. Czym jedziemy?

LMP2 + GT3

2. Na jakim torze jedziemy?

Le Mans

3. Długość wyścigu?

10 minut treningu, 10 minut kwalifikacji samotnie, 100 minut wyścigu

4. Pora dnia?
Noc

5. Zasady?

No damage – wyłączamy uszkodzenia aut, limit incydentów ustalamy na 50 oraz Pit master – Ustalamy ilość paliwa na 1/3 potrzebną do przejechania danego dystansu. Od kierowcy zależy kiedy zjedzie po resztę i ile zatankuje.

Pojedziemy w warunkach: 15 maja 2021, godz. 6:00, leave marbles, dynamic sky, track state 50%.



Treningi

 

Bardzo dziękuję Wam za akcję i wpłaty na ligowe serwery. Dzięki nim będę mógł ustawić codzienne treningi o godz. 22:00 przed ligami. Będę jednak obserwował zainteresowanie nimi i jeżeli będzie niskie, będziemy zmieniać formę codziennych jazd. Gdyby ktoś jeszcze chciał wesprzeć ligowe serwery, może wpłacić środki przez paypal na donmateo@wp.pl

Nagrody

 

Pierwsza trójka każdej z lig otrzyma minimum puchar, zestaw blogowych gadżetów oraz 50 zł na zakłady bukmacherskie. Szukam sponsorów nagród do naszych lig, których zachęcam do kontaktu na mcdon21@gmail.com

blank

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu:

3 miesiące za $4,78: „PR-HOTLAPS”
12 miesięcy za $49: „PR-OUTLAWS”
24 miesiące za $119,4: „PR-2020Public24M”

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 20 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi