KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek
blank
large-2021 Styrian Grand Prix - Friday-5

Szwajcarskie media: Skład Alfy zależy od spraw właścicielskich



Do bardzo wielu rozstrzygnięć, mogących mieć duży wpływ na kwestie personalne, może dość w najbliższych miesiącach w Alfa Romeo Racing ORLEN. Nie jest nawet wykluczone, że ekipa z Hinwil przejdzie na silniki Renault.

Na portalu gazety NZZ – Neue Zürcher Zeitung pojawił się tekst, w którym czytamy, że skład zespołu w małym stopniu zależy od wyników na torze.

„Decyzje personalne będą ściśle związane z barwami, pod którymi będzie jeździła szwajcarska ekipa i którzy sponsorzy będą w strukturze właścicielskiej” – pisze nzz.ch.



Podobno podczas Grand Prix Styrii toczyły się rozmowy w sprawie przyszłości Micka Schumachera i przeniesienia go do Alfy Romeo. Pierwotnie Mick miał jeździć w ekipie z Hinwil, jednak koncern Stellantis chciał mieć włoskiego kierowcę w stawce – dlatego zostawiono Giovinazziego.

Co ciekawe, według nieoficjalnych doniesień nie jest przesądzone, że Ferrari nadal będzie dostarczało silniki zespołowi z Hinwil. Podobno nadal w grze jest jeszcze Renault, które chciałoby mieć drugi zespół ze swoimi jednostkami. Miałoby to nie tylko dać porównanie danych do głównej ekipy, ale też miejsze dla juniora Alpine – Guanyu Zhou.

Do tego można dodać fakt, że Ferderic Vasseur był w 2016 roku szefem Renault F1.

Według dziennikarzy zmiana strategii Alfy Romeo i przejście na elektromobilność nie stanowiłoby przeszkód technicznych, jako że jedostkę dostarcza Ferrari. W tekście są również słowa o drugim sponsorze Alfy: „Drugi główny sponsor, polski koncern paliwowy Orlen, jest ściśle powiązany z rezerwowym kierowcą, Robertem Kubicą.

Według szwajcarskich dziennikarzy, jeżeli znajdzie się ktoś zainteresowany kupnem całości lub części udziałów w zespole Formuły 1, to jego pierwszym wyborem powinien być Sauber.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi