Monza obfitowała w incydenty i wiele osób nie zapamięta tej rundy na długo. Ale taki urok wyścigów Multiclass. Zobaczcie wyniki.
Rywalizowaliśmy na torze Monza w 1 finale – wyścigu multiclass na dystansie 45 minut. Poniżej powtórka rywalizacji:
Oto wyniki. Sprawdźcie, czy wszystko się zgadza:
M | Samoch?d | Kierowca | Grid | Strata | Best lap | Inc | Punkty | Dodatkowe | Łącznie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Dallara P217 | Przemyslaw Martyna | 1 | -00.000 | 1:36.726 | 3 | 100 | 6 | 106 |
2 | Dallara P217 | Robert Pyrek2 | 3 | -05.104 | 1:36.471 | 4 | 92 | 5 | 97 |
3 | Dallara P217 | Jaroslaw Kolman | 4 | -11.312 | 1:36.786 | 4 | 86 | 86 | |
4 | Dallara P217 | Mike Mielczynski | 5 | -19.373 | 1:37.265 | 1 | 82 | 82 | |
5 | Dallara P217 | Sebastian Sie?ko | 16 | -51.592 | 1:38.123 | 8 | 78 | 3 | 81 |
6 | Dallara P217 | Lukasz Blaszczyk | 11 | -1:04.139 | 1:37.270 | 5 | 74 | 74 | |
7 | Dallara P217 | Bart?omiej K?dzia | 2 | -1:08.672 | 1:37.763 | 14 | 70 | 4 | 74 |
8 | Dallara P217 | Lukasz Wojkowski2 | 8 | -1:21.237 | 1:37.969 | 13 | 66 | 66 | |
9 | Dallara P217 | Pawel Tyburski | 6 | -1:24.921 | 1:37.064 | 14 | 64 | 64 | |
10 | Dallara P217 | Maksymilian Czapiewski | 12 | -1:29.722 | 1:38.352 | 5 | 62 | 62 | |
11 | Dallara P217 | Mateusz Cieslicki | 7 | -1:38.682 | 1:37.749 | 19 | 60 | 60 | |
12 | Dallara P217 | Damian Serdiuk2 | 9 | -1:59.619 | 1:37.665 | 17 | 58 | 58 | |
13 | Dallara P217 | Jacek Boczula3 | 13 | -1 L | 1:38.028 | 12 | 56 | 56 | |
14 | Dallara P217 | Marek Krzyszkowski | 14 | -1 L | 1:38.697 | 6 | 54 | 54 | |
15 | Dallara P217 | Tomasz Lipinski | 20 | -2 L | 1:40.063 | 10 | 52 | 52 | |
16 | Dallara P217 | Pawe? Miron | 10 | -3 L | 1:38.070 | 11 | 51 | 51 | |
17 | Dallara P217 | Kamil Piankowski | 15 | -10 L | 1:41.351 | 18 | 50 | 50 | |
18 | Dallara P217 | Artur Bajus | 19 | -14 L | 1:40.169 | 17 | 49 | 49 | |
19 | Dallara P217 | Grzegorz Koziara | 18 | -22 L | 7 | 48 | 48 | ||
20 | Dallara P217 | Konrad Mederowski | 17 | -28 L | 0 | 47 | 47 | ||
1 | BMW M4 GT3 - Prototype | Jan Niesio?owski | 21 | -3 L | 1:48.397 | 0 | 100 | 9 | 109 |
2 | McLaren MP4-12C GT3 | Pawel Szymanek | 22 | -3 L | 1:48.809 | 5 | 92 | 4 | 96 |
3 | BMW M4 GT3 - Prototype | Lukasz Dziemidok | 25 | -3 L | 1:49.088 | 14 | 86 | 86 | |
4 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Lukasz Pawloski | 24 | -3 L | 1:49.189 | 13 | 82 | 82 | |
5 | Mercedes AMG GT3 | Marcin Klimczak | 28 | -3 L | 1:49.479 | 5 | 78 | 78 | |
6 | Ferrari 488 GT3 | Leszek Kazusek | 27 | -3 L | 1:49.285 | 4 | 74 | 74 | |
7 | Audi R8 LMS | Szymon Mroczek | 31 | -3 L | 1:49.541 | 1 | 70 | 70 | |
8 | BMW M4 GT3 - Prototype | Maciej Bochuzynski | 23 | -3 L | 1:48.979 | 6 | 66 | 2 | 68 |
9 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Greg Stan | 29 | -3 L | 1:49.766 | 4 | 64 | 64 | |
10 | BMW M4 GT3 - Prototype | Dawid Jastrz?bski | 40 | -3 L | 1:49.893 | 10 | 62 | 3 | 65 |
11 | BMW M4 GT3 - Prototype | Adam Kaczmarek | 30 | -3 L | 1:49.573 | 2 | 60 | 60 | |
12 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Andrzej Skowronek | 26 | -3 L | 1:49.142 | 17 | 58 | 58 | |
13 | McLaren MP4-12C GT3 | Jacek A Megger | 35 | -4 L | 1:50.340 | 13 | 56 | 56 | |
14 | McLaren MP4-12C GT3 | Wojciech Buczkowski2 | 37 | -4 L | 1:50.013 | 11 | 54 | 54 | |
15 | Ferrari 488 GT3 | Pawel Pociecha | 32 | -4 L | 1:50.202 | 5 | 52 | 52 | |
16 | BMW M4 GT3 - Prototype | Andrzej Kaczmarek | 33 | -4 L | 1:49.427 | 15 | 51 | 51 | |
17 | Audi R8 LMS | Bartlomiej Gad | 38 | -5 L | 1:50.703 | 16 | 50 | 50 | |
18 | BMW M4 GT3 - Prototype | Marcin Karbarz | 42 | -5 L | 1:50.953 | 13 | 49 | 49 | |
19 | Audi R8 LMS | Przemysław Robak | 39 | -5 L | 1:52.373 | 16 | 48 | 48 | |
20 | BMW M4 GT3 - Prototype | Jan L Rey | 34 | -21 L | 1:50.848 | 6 | 47 | 47 | |
21 | Mercedes AMG GT3 | Pawel Pawluk | 41 | -25 L | 1:55.418 | 11 | 46 | 46 | |
22 | Audi R8 LMS | Pawel Syrek | 36 | -26 L | 1:51.256 | 7 | 45 | 45 | |
LMP2 – Klasyfikacja generalna:
M | Kierowca | Inc | I Runda | II Runda | III Runda | IV Runda | Suma |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Przemyslaw Martyna | 18 | 109 | 109 | 109 | 106 | 433 |
2 | Mike Mielczynski | 26 | 86 | 82 | 86 | 82 | 336 |
3 | Robert Pyrek2 | 11 | 92 | 94 | 97 | 283 | |
4 | Jacek Boczula3 | 24 | 85 | 50 | 74 | 56 | 265 |
5 | Damian Serdiuk2 | 58 | 78 | 60 | 66 | 58 | 262 |
6 | Mateusz Cieslicki | 67 | 64 | 81 | 52 | 60 | 257 |
7 | Bartłomiej Kędzia | 75 | 74 | 46 | 54 | 74 | 248 |
8 | Lukasz Wojkowski2 | 46 | 43 | 64 | 66 | 66 | 239 |
9 | Konrad Mederowski | 56 | 58 | 58 | 70 | 47 | 233 |
10 | Sebastian Sieńko | 22 | 66 | 81 | 81 | 228 | |
11 | Tomasz Kowal?wka | 27 | 70 | 90 | 60 | 220 | |
12 | Maksymilian Czapiewski | 58 | 44 | 48 | 56 | 62 | 210 |
13 | Jaroslaw Kolman | 34 | 48 | 70 | 86 | 204 | |
14 | Jacek Wojciechowski2 | 34 | 62 | 58 | 82 | 202 | |
15 | Grzegorz Koziara | 15 | 48 | 55 | 48 | 151 | |
16 | Sebastian Kosmala | 25 | 92 | 57 | 149 | ||
17 | Marek Krzyszkowski | 31 | 46 | 49 | 54 | 149 | |
18 | Kamil Piankowski | 52 | 39 | 58 | 50 | 147 | |
19 | Lukasz Blaszczyk | 19 | 64 | 74 | 138 | ||
20 | Rafal Fill | 14 | 50 | 74 | 124 | ||
21 | Pawel Tyburski | 44 | 54 | 64 | 118 | ||
22 | Paweł Miron | 16 | 51 | 51 | 102 | ||
23 | Wojciech Nowakowskii | 25 | 40 | 47 | 87 | ||
24 | Maciej Błądziński | 6 | 66 | 66 | |||
25 | Rafal Nizio | 23 | 62 | 62 | |||
26 | Tomek Gebski | 7 | 62 | 62 | |||
27 | Jan Bocho | 19 | 56 | 56 | |||
28 | Kuba Bluj | 7 | 56 | 56 | |||
29 | Tomasz Lipiński | 10 | 52 | 52 | |||
30 | Erwin Lucas Liszkowicz | 5 | 51 | 51 | |||
31 | Dawid Melnarowicz | 2 | 50 | 50 | |||
32 | Rafael Lesny | 0 | 49 | 49 | |||
33 | Artur Bajus | 17 | 49 | 49 | |||
34 | Lukasz Oslislok | 15 | 42 | 42 | |||
35 | Mariusz Glanc3 | 34 | 41 | 41 | |||
36 | Dominik Bieniak | 3 | 38 | 38 | |||
37 | Sławomir Burmer | 10 | 37 | 37 |
GT3 – Klasyfikacja generalna:
M | Kierowca | Inc | I Runda | II Runda | III Runda | IV Runda | Suma |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Marcin Klimczak | 18 | 95 | 84 | 78 | 78 | 335 |
2 | Jan Niesiołowski | 5 | 109 | 106 | 109 | 324 | |
3 | Greg Stan | 33 | 78 | 64 | 86 | 64 | 292 |
4 | Szymon Mroczek | 33 | 70 | 66 | 54 | 70 | 260 |
5 | Adam Kaczmarek | 23 | 54 | 73 | 70 | 60 | 257 |
6 | Maciej Bochuzynski | 37 | 58 | 62 | 64 | 68 | 252 |
7 | Jan L Rey | 28 | 74 | 54 | 74 | 47 | 249 |
8 | Dawid Jastrzębski | 36 | 66 | 56 | 56 | 65 | 243 |
9 | Kamil Karuś | 9 | 55 | 96 | 85 | 236 | |
10 | Lukasz Dziemidok | 34 | 82 | 66 | 86 | 234 | |
11 | Łukasz Pawłoski | 19 | 58 | 92 | 82 | 232 | |
12 | Leszek Kazusek | 20 | 88 | 58 | 74 | 220 | |
13 | Marcin Karbarz | 67 | 56 | 52 | 60 | 49 | 217 |
14 | Jacek A Megger | 34 | 54 | 51 | 44 | 56 | 205 |
15 | Andrzej Kaczmarek | 31 | 74 | 64 | 51 | 189 | |
16 | Niko Wierzbicki | 30 | 109 | 60 | 169 | ||
17 | Bartlomiej Gad | 51 | 62 | 52 | 50 | 164 | |
18 | Pawel Syrek | 41 | 64 | 45 | 45 | 154 | |
19 | Mateusz Ochocki | 11 | 100 | 100 | |||
20 | Przemysław Robak | 42 | 50 | 48 | 98 | ||
21 | Pawel Szymanek | 5 | 96 | 96 | |||
22 | Radek Lapacz | 16 | 94 | 94 | |||
23 | Pawel Pociecha | 26 | 41 | 52 | 93 | ||
24 | Rafal Kisiel | 41 | 47 | 42 | 89 | ||
25 | Krzysztof Gruszka3 | 24 | 60 | 60 | |||
26 | Wojciech Buczkowski | 11 | 54 | 54 | |||
27 | Pawel Kulej | 15 | 53 | 53 | |||
28 | Rafael Lesny | 11 | 51 | 51 | |||
30 | Andrzej Szeletycki | 19 | 50 | 50 | |||
29 | Aleksandra Dudek | 30 | 49 | 49 | |||
31 | Milosz Mniszek | 15 | 48 | 48 | |||
32 | Micha? Olejarz | 16 | 48 | 48 | |||
33 | Andrzej Skowronek | 17 | 48 | 48 | |||
34 | Damian Florek | 17 | 47 | 47 | |||
35 | Adrian Czarnecki | 10 | 46 | 46 | |||
36 | Wojtek Filipiak | 24 | 46 | 46 | |||
37 | Pawel Pawluk | 11 | 46 | 46 | |||
38 | Tomek Gebski | 5 | 43 | 43 |
Kolejna runda
Ligi GT3/LMP2 wrócą 20-21 marca. Za tydzień natomiast – 6 kwietnia, odbędzie się 4. runda ligi F3. Prekwalifikacje rozegrane zostaną w niedzielę i w poniedziałek. Rywalizować będziemy na torze Charlotte Motor Speedway w setupie „baseline”. Warunki wyścigu: 6 kwietnia, godz. 7:00, Partly Cloudy (Clear na prekwalifikacje), leave marbles (clean na prekwalifikacje), Starting track state 50%, Dynamic Sky (oprócz prekwalifikacji).
Zapraszam na codzienne treningi przed tą rundą:
Środa, godz. 20:00 (ze względu na mecz)
Czwartek, godz. 22:00
Piątek, godz. 21:00
Sobota, godz. 22:00
Niedziela, godz. 20:00
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.