KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank

Wyniki

Żółwik

Lecimy z tematem



Za tydzień startuje sezon 2021 Formuły 1. W przyszłym miesiącu startuje sezon European Le Mans Series z Robertem Kubicą. Oznacza to start bardzo intensywnego okresu na blogu. Przeczytajcie jak bardzo.

Co teraz?

 

Nie żebym w ostatnich miesiącach się nudził, absolutnie, ale wiadomo – w trakcie sezonu praca musi być na pełnych obrotach. W tym wpisie chciałbym przedstawić Wam moje plany na publikacje związane z weekendem wyścigowym i nie tylko.

Na studiach bardzo spodobała mi się tzw. zasada praw nabytych i chcę jej ideały utrzymywać na blogu. Dlatego w nowym sezonie nie zamierzam rezygnować z żadnego cyklicznego wpisu wprowadzonego w ostatnich latach na blogu.



Przygotowując się do weekendu wyścigowego, na blogu będziecie mogli zatem przeczytać:
– Historia występów Roberta Kubicy (kategoria główna)
– Wpis o faworytach (kategoria główna)
– Harmonogram weekendu wyścigowego (kategoria F1)
– Program telewizyjny (kategoria F1)
– Quizy (kategoria główna)
– Informacje o torze (kategoria F1)
– Statystyki danego wyścigu (kategoria F1)
– Relacja live z czwartkowymi przygotowaniami do GP (kategoria główna)
– Przypomnienie o typowaniach Fantasy F1 i GP Predictor (kategoria F1)

W piątki około godzinę przed rozpoczęciem pierwszego treningu F1 czy ELMS będzie pojawiała się relacja live z danego dnia. Będzie się ona kończyła około 1-2 godziny po zakończeniu treningów i następnie będziemy przenosić się do podsumowania dnia. Znajdować będą się w nim wypowiedzi, statystyki, dane i wyniki. Na kanale bloga na YouTube po zakończeniu każdego dnia będzie pojawiało się podsumowanie na YouTube w formie transmisji live. Podobny harmonogram będzie obowiązywał również w sobotę i niedzielę. W relacjach live skupiał będę się na F1, ale nie zabraknie też wieści z F2/F3 oraz innych serii.

Po weekendzie wyścigowym – również wzorem lat poprzednich – będziecie mogli przeczytać:
– 2 blogowe „stenogramy” (ponownie jednego kierowcę wybiorę ja, drugiego Wy w głosowaniu)
– Podsumowanie w formie tekstowej
– Podsumowanie w formie vloga
– Dane oglądalności
– Oceny mediów z danego GP
– Wasze głosowanie „Plus minus”
– Wyniki Waszego głosowania

To jednak nie wszystko. Przed każdym weekendem będzie pojawiała się zapowiedź weekendowych startów Polaków w seriach wyścigowych i rajdowych z informacją gdzie je oglądać i śledzić. Po weekendzie natomiast będzie pojawiało się ich podsumowanie.

Oczywiście wciąż priorytetem będą informacje o Robercie Kubicy – jego starach, wypowiedzi jego i o nim, plotki dotyczące przyszłości, ciekawostki, wyróżnienia itd. Pojawiały będą się też szczegółowe zapowiedzi kolejnych rund ELMS i relacje live, a następnie podsumowania i vlogi.

Nie zabraknie również najważniejszych wiadomości z F1 i innych serii wyścigowych. Utrzymam skrócone relacje live (z czerwonym boksem na górze strony) z rajdów WRC oraz wyścigów Formuły E, dojdą również skrócone relacje live z rund WEC.

Będę jednak pamiętał o formie bloga i tak ważnych dla Was dyskusjach pod postami. Będę miał na względzie by ich nie przerywać, dlatego rozważę połączenie „stenogramowych” wpisów w jeden oraz przeniesienie wyników oglądalności do kategorii F1.

W kategorii głównej, ale już nie jako wpisy główne, będą pojawiały się informacje o blogowych ligach iRacing i Assetto Corsa.

Nowość

Być może niektórzy z Was zauważyli, że dziś na blogu pojawił się „nowy” format (był już kiedyś testowany). Chodzi o Sprint News. Mimo chęci, nie zawsze jestem w stanie przekazać Wam tyle informacji z F1 i motorsportu ile bym chciał. Praca na blogu i w jego social mediach zajmuje za dużo czasu. Postanowiłem zastosować rozwiązanie pośrednie, które pozwoli Wam być na bieżąco. Co tydzień będzie pojawiał się nowy wpis tego typu i będzie wyświetlał się nad wpisami głównymi w małym okienku. Dzięki temu szybko będziecie mogli sprawdzić, czy coś Was nie ominęło, a następnie wrócić do wątku głównego i dyskusji w najważniejszym wpisie.



Czasem będą tam krótkie informacje, czasem ciekawe filmiki i grafiki, czasem odnośniki do innych mediów, a czasem do wpisów na blogu.

Pamiętajcie również, że blog, to nie tylko wpis główny, ale też sporo zakładem, w których znajdziecie ciekawe informacje. Dla przypomnienia filmik z ubiegłego roku.

Cele

Moim celem jest również zwiększenie częstotliwości wpisów w kategorii Motoryzacja oraz więcej informacji z kartingu w kategorii Inne Serie.

W niektórych obszarach stawianie sobie nowych wyzwań nie jest łatwe, jednak chciałbym nadal tak aktywnie prowadzić blogowy fanpage na Facebooku i zwiększyć aktywność na Instagramie i Twitterze. Swoisty wyrzut towarzyszy mi przy okazji kanału bloga na YouTube. Wiem, że powinienem być tam aktywniejszy, bardziej różnorodny i interesujący. Pomysłów jest wiele – od bardziej specjalistycznych vlogów po wątki bardziej lifestylowe związane z moją aktywnością. Na kontynuację czekają takie serie jak „Kartingowe Abecadło” czy „iRacing dla laika”. Problemem jest tu jednak czas. Wiem, że widzowie oczekują dobrze zmontowanych i przemyślanych produkcji w dobrej jakości. A to mi, jako laikowi, zabierałoby zbyt dużo czasu. Obecna forma livów nie jest optymalna pod kątem jakości i treści, ale jest dla mnie najszybszą, pozwalającą na kontakt z Wami, co też sobie cenię. Postaram się jednak spróbować dostarczyć Wam jeszcze więcej i jeszcze lepszego contentu.

Nie będę ukrywał, że pandemia również na moją działalność wpłynęła bardzo mocno. Na niekorzyść zmieniła się moja sytuacja zawodowa, co jednak pozwala mi na skupienie się w pełni na blogu. Sytuacja przedsiębiorstw, szczególnie z branży motoryzacyjnej jest eufemistycznie mówiąc przeciętna, dlatego niestety straciliśmy w ostatnim czasie niektórych partnerów, a z innymi praktycznie dogadanych umów nie udało się podpisać. Dlatego byłem zmuszony bilansować sytuację reklamami, co mam nadzieję zrozumiecie. Cały czas szukam nowych partnerów, którzy zechcą w mniej uciążliwej dla Was formie promować swoje produkty i usługi. Opcji jest wiele i myślę, że efekty będą zadowalające dla reklamodawców.

W tym miejscu chcę bardzo podziękować obecnym partnerom – zakładom bukmacherskim Fortuna oraz porównywarce ubezpieczeń Mubi, którzy nieustannie wspierają bloga.

Dziękuję również Wam – wpierającym stronę na Patronite. Wasze większe docenienie to również jeden z moich celów na ten sezon, co może nieść za sobą zmianę progów lub dodanie nowych, oczywiście bez wpływu na „niekorzyść” na obecnie wspierających. Obecnie blog wspiera 47 osób, oto one:

wspierający luty

Przypomnę, że progi wsparcia zaczynają się już od 3 złotych, a w ramach kolejnych progów otrzymać można – oprócz tradycyjnych podziękowań – ciekawostki o blogu, naklejki czy kubki aż po możliwość sponsorowania całych wpisów i kategorii na blogu. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Dziękuję również Bartoszowi Wąsowskiemu, Szymonowi Konopce i Andrzejowi Okuniewiczowi za wspieranie bloga na YouTube oraz wszystkim tym, którzy anonimowo wsparli bloga stawiając mi „wirtualną kawę” za pomocą portalu buycoffe.to.

Podsumowanie

 

Jeżeli już jednak jesteśmy ściśle w tematyce działalności bloga, to podsumujmy sobie luty:
– Blog: 109 wpisów, 1,33 mln odsłon, 230 tys. unikalnych użytkowników
Facebook: 153 posty (2,8 mln zasięgu), 16 relacji (41,4k zasięgu) – 70,1 tys. obserwujących
Twitter: 128 tweetów (684k zasięgu) – 15,7 tys. obserwujących
Instagram: 19 postów, 16 relacji – 13,8 obserwujących
YouTube: 9 filmów (27,1 tys. wyświetleń) – 12,5 subskrypcji
Twitch: 8 transmisji (2,3 tys. wyświetleń) – 511 obserwujących

Łącznie zatem opublikowałem 458 wpisów, postów, filmów i relacji. Wy stworzyliście 8 tys. komentarzy i dodaliście 7,4 tys. reakcji.

Dziękuję!



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Emilii - Romanii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 17 maja
godz. 13:30 – FP1
godz. 17:00 – FP2

Sobota, 18 maja
godz. 12:30 – FP3
godz. 16:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 19 maja
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Spa

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi