Jak wolny na prostych był McLaren, a jak szybki Williams? Która ze strategii była najlepsza w tym wyścigu?
Wyniki
Skrót
Best lapy
Lewis Hamilton podczas ostatniego okrążenia nie pobił rekordu w 1. sektorze, ale dwa kolejne sektory były na tyle dobre, że pobił najlepszy czas okrążenia wyścigu o 1,6 sekundy. Zaskakuje trzeci wynik Alexa Albona, choć ten kierowca jako jeden z ostatnich zjechał po nowe opony.
Warto spojrzeć też na czas Lando Norrisa. Siódmy na mecie kierowca miał ostatni czas spośród tych, którzy dojechali do mety.
Maksymalne prędkości
To zestawienie jest bardzo ciekawe. W pierwszej piątce kierowcy Williamsa i Alpine i jak widać, nie mieli oni problemu z wyprzedzaniem. Ich prędkości były kilkanaście km/h wyższe niż na przykład Norrisa, którego auto było ustawione na deszczowe warunki.
Czasy sektorów
Prędkości maksymalne robią robotę i widać było to w pierwszym sektorze.
Pit-stopy
Tym razem rekordów nie było. Najszybszym pit-stopem popisało się Ferrari, a pit-stopów poniżej 3 sekundy było 20.
Strategie
George Russell i Pierre Gasly pojechali na jeden pit-stop. Po trzy wykonali Albon, Sargeant i Hamilton. Optymalna wydawała się strategia Russella, choć po miękkie opony powinien był zjechać kilka okrążeń wcześniej.
Świetnie strategią swoje straty z początku wyścigu nadrobił McLaren.
Opony
W użyciu ponownie były wszystkie mieszanki.
Vlog
Pierwszy po przerwie wyścig F1 odbędzie się w Holandii.