KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank
WRT 2023 WEC

Le Mans: Warm-up za nami, wiemy kto będzie ruszał do wyścigu. Czego sobie życzyć?

 

Ostatnie przygotowania zakończone, o godz. 16:00 startuje wyścig 24h Le Mans. Znamy już kierowców, którzy ruszą do wyścigu. Czego przed nim oczekuję?

Warm-up

 

W południe rozegrana została 15-minutowa sesja Warm-up, która służy wyłącznie sprawdzeniu auta. Sesja odbywała się po wilgotnym torze.

Robert Kubica wykręcił 5. wynik w LMP2, Fabio Schererm w IEC #34 był 2. Nie wszyscy pokonali pomiarowe okrążenia. Oto wyniki:


Wyniki Warm up

Kto startuje?

 

Znamy już wszystkich kierowców, którzy ruszą do wyścigu. W Orlen Team WRT ruszy Robert Kubica, a w IEC #34 Fabio Scherer.

grid 24h Le Mans 2023


O relacji

 

Podobnie jak w poprzednich latach, planuję przeprowadzić relację live z całego wyścigu. Będzie ona podzielona na 3 lub 4 części, a w każdej kolejnej będzie znajdował się skrót tego, co działo się wcześniej.

W relacji będę przekazywał wszystkie najważniejsze wydarzenia z toru, zdjęcia i informacje od Iwony Hołod, klasyfikacje, skróty i wszystko co interesujące. Zapraszam do dyskusji!

Co 6-8 godzin na YouTube będzie pojawiał się kilkuminutowy skrót wydarzeń z tego czasu, a jeden z livów będzie dłuższy – zapewne w nocy, około 1-2. Planuję tam również wstawiać raporty od Iwony Hołod, która jest na torze.

Czego oczekuję?

 

Ci, którzy mnie nie znają twierdzą, że pompuję balonik. Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że jest wprost przeciwnie. Nie chcę i nie umiem nastawiać się na zwycięstwo Orlen Team WRT. W tym wyścigu – poza formą kierowców i bolidu – jest tak wiele zmiennych i wydarzyć może się tak dużo, że mówienie, że interesuje nas tylko zwycięstwo może odebrać frajdę ze śledzenia rywalizacji.


Tego, czego ja bym chciał to emocji do końca – walki Orlen Team WRT oraz Inter Europol Competition o zwycięstwo/podium. Wolę 3. miejsce na mecie po walce i emocjach niż 12 godzin jechania na 1. miejscu i nagłą awarię czy przygodę.

Najgorszym scenariuszem dla wszystkich byłaby szybka przygoda na początku, która odebrałaby nam emocje na kolejne godziny. A „czuję w kościach”, że po kilku dość spokojnych edycjach, teraz czeka nas chaos, również ze względu na zmienne warunki pogodowe.

Musimy pamiętać, że 2. czy 3. miejsce Robert Kubicy również będzie wielkim sukcesem. Bardzo liczę też na to, że Inter Europol Competition da nam sporo emocji przy odzyskiwaniu pozycji i przebijaniu się do czołówki.

Udanych wrażeń!

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi