KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski
oulton park f3

Wyniki prekwalifikacji 1. rundy ligi F3



Rekord frekwencji był blisko! 60 osób przystąpiło do prekwalifikacji blogowej ligi F3 iRacing. Poziom był niesamowicie wysoki, a walka o wejście do finału A, a następnie zwycięstwo, będzie bardzo ciekawa!

Pojedziemy dziś 3 finały, składające się z 21 osób (finał C), 20 osób (finał B) oraz 23 osób (finał A). W każdym finale odbędzie się 20-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 30-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Dyskwalifikacja skutkuje spadkiem na ostatnie miejsce w klasyfikacji całej rundy. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę przejazdu przez aleję serwisową. Start zatrzymany.

Pierwsza trójka finału B będzie przechodziła do Finału A (hasła zostaną wysłane tuż po sesji poprzez iRacing). Osoby awansujące z finału B nie mogą przystąpić do kwalifikacji w Finale A i muszą startować z końca stawki, zgodnie z iRatingiem. Za wzięcie udziału w kwalifikacjach będzie dyskwalifikacja.

Hasło do prekwalifikacji to zostanie wysłane w wiadomości prywatnej iRacing.
Nazwa sesji: Finał X 1 rundy ligi F3 powrotroberta

Warunki: Sky: Partly Cloudy, Temperatura: 78F, Relative Humidity: 55%, Wind Speed 2MPH.
Pora dnia – Morning, godz. 8:30, 19 maja 2020
Starting Track State 50% oraz leave marbles on track

Obowiązuje Fixed Setup – baseline

Dziś będzie limitowana liczba fast repair – 1

Finał C – godzina 20:00
Finał B – godzina 20:00
Finał A – godzina 21:00

O godz. 18:45 ruszy trening przed rundą w warunkach wyścigu.

Przypominam, że dziś o godz. 22:00 ruszy treningowa sesja przed ligą Mazdy w przyszłym tygodniu – na torze Okayama Full. Będzie to godzinna sesja z 30-ma minutami treningu, 10 minutami kwalifikacji oraz 20-minutowym wyścigiem. Przystąpić do niej mogą wszyscy chętni. Hasło – powrotroberta

Harmonogram na dziś i kolejne dni:

wtorek, godz. 18:45 – trening przed rundą F3
wtorek, godz. 20, 21 – finały rundy F3
wtorek, godz. 22 – trening przed kolejną rundą Mazdy
środa, godz. 21 – trening przed kolejną rundą Mazdy
czwartek, godz. 20 – trening przed kolejną rundą Mazdy
piątek, godz. 20 – trening przed kolejną rundą Mazdy
sobota, godz. 21:00 – trening przed kolejną rundą Mazdy
niedziela, godz. 20:00 – trening przed kolejną rundą Mazdy
niedziela, godz. 21:00 – Grupa 1 prekwalifikacji ligi Mazdy
poniedziałek, godz. 20, 21, 22 – Grupy 2, 3 i 4 prekwalifikacji ligi Mazdy

Finały A i B będą streamowane na blogowym Twitchu.



MKierowcaCzasOkrążeniaIncKara?Finał
1Robert Pyrek21:02.770123Finał A
2Przemyslaw Martyna1:02.932112Finał A
3Tomasz Kowal?wka1:03.064205Finał A
4Jacek Wojciechowski21:03.174204Finał A
5Kamil Rogalski1:03.194152Finał A
6Mike Mielczynski1:03.275192Finał A
7Dominik Bieniak1:03.292190Finał A
8Mateusz Cieslicki1:03.3441912Finał A
9Jakub Żerdzicki1:03.3651710Finał A
10Bartłomiej Kędzia1:03.378196Finał A
11Jacek A Megger1:03.389193Finał A
12Maciej Bochuzynski1:03.419191Finał A
13Damian Serdiuk21:03.4701912Finał A
14Leszek Kazusek1:03.478185Finał A
15Radek Lapacz1:03.4961910Finał A
16Miroslaw Nastalczyk1:03.523197Finał A
17Niko Wierzbicki1:03.5451012Finał A
18Piotr Lasota1:03.572194Finał A
19Grzegorz Pudelko1:03.6122011Finał A
20Tomasz Oliwiak1:03.6321514Finał A
21Bartlomiej Gad1:03.736196Finał B
22Lukasz Wojkowski21:03.7711812Finał B
23Paweł Miron1:03.777181Finał B
24Jan L Rey1:03.797208Finał B
25Rafal Fill1:03.8021912Finał B
26Greg Stan1:03.820205Finał B
27Wojciech Buczkowski21:03.9161810Finał B
28Szymon Mroczek1:03.929115Finał B
29Sebastian Sieńko1:04.0031610Finał B
30Pawel Syrek1:04.0101718Finał B
31Mikołaj Szymonek1:04.041185Finał B
32Michał Czujwid1:04.0961817Finał B
33Adam Kaczmarek1:04.1531715Finał B
34Grzegorz Koziara1:04.2432017Finał B
35Kamil Piankowski1:04.2571620Finał B
36Jacek Bula31:04.276187Finał B
37Andrzej Szeletycki1:04.2851613Finał B
38Marek Krzyszkowski1:04.3661914Finał B
39Artur Bajus1:04.4902012Finał B
40Andrzej Olejniczak21:04.527209Finał B
41Lukasz Blaszczyk1:03.879289karaFinał C
42Aleksandra Dudek1:04.0762110karaFinał C
43Wojciech Nowakowskii1:04.5461916Finał C
44Marcin Karbarz1:04.5651912Finał C
45Wojtek Filipiak1:04.632194Finał C
46Tomek Gebski1:04.664197Finał C
47Przemysław Robak1:04.868209Finał C
48Bartosz Chabasiński1:04.90360Finał C
49Mariusz Solecki1:04.9991814Finał C
50Krzysztof Gruszka31:05.0242014Finał C
51Michal Wojtala1:05.0561918Finał C
52Sławomir Burmer1:05.0991618Finał C
53Krzysztof Koziel1:05.1091719Finał C
54Maksymilian Czapiewski1:05.1781922karaFinał C
55Rafal Kisiel1:05.2011917Finał C
56Rafał Kaczmarek1:05.8561817Finał C
57Bartek Kowalski1:05.9012216karaFinał C
58Wojtek Halbtuch1:06.2061818Finał C
59Dariusz Kosmider1:06.4221722karaFinał C
60Michał Grzeszczak00Finał C
61Łukasz OslislokFinał C

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Przypominam pełny kalendarz naszych lig:

TerminRundaLigaTor
26 stycznia1GT3/LMP2Legacy Daytona
2 lutego1F3Summit Point
9 lutego1MazdaOkayama Full
16 lutego2GT3/LMP2Sebring
23 lutego2F3Interlagos
2 marca2MazdaOran Park South
9 marca3GT3/LMP2Suzuka
16 marca3F3Laguna Seca
23 marca3MazdaTsukuba - 2000 Full
30 marca4GT3/LMP2Monza
6 kwietnia4F3Charlotte Roval
13 kwietnia4MazdaSummit Point Raceway
20 kwietnia5GT3/LMP2Spa
27 kwietnia5F3Monza GP
4 majaEvent SpecjalnyLosowanie
11 maja5MazdaRoval
18 maja6GT3/LMP2Road America
25 maja6F3Okayama Full
1 czerwca6MazdaLaguna Seca
7 czerwca7GT3/LMP2Watkins Glen
15 czerwca7F3Spa
22 czerwca7MazdaTBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup



Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: [email protected] – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi