Różnice potrafiły być kolosalne – prawie 14-krotne i niekoniecznie były uzależnione od szans Roberta Kubicy na dobry wynik. Jak wyglądała oglądalność serii DTM w sezonie 2020?
Ostatni weekend zmagań Roberta Kubicy w tej serii cieszył się przyzwoitą oglądalnością. W sobotę wyścig w Eleven Sports 1 obejrzało 55 tys. osób. Do tego doszło 63 tys. w Super Polsacie.
W niedzielę wyścig obejrzało 60 tys. osób. Łączna widownia w Eleven Sports wyniosła 115 tys. i był to wynik identyczny jak na Nurburgring Sprint, co czyni go drugim najgorszym w sezonie.
Średnia oglądalność wyścigu w Eleven Sports wyniosła 84 tys. osób. Największą cieszył się drugi wyścig na Spa, a najniższą drugi z czterech wyścigów na Zolder.
Przedstawione dane dotyczą tylko odbiorników TV. Za pomoc w tworzeniu tekstu bardzo dziękuję Mariuszowi Wójcickiemu.
Runda | Oglądalność w Eleven Sports 1 |
---|---|
Spa 1 | 124 000 |
Spa 2 | 234 000 |
Lausitzring Sprint 1 | 52 000 |
Lausitzring Sprint 2 | 94 000 |
Lausitzring GP 1 | 62 000 |
Lausitzring GP 2 | 77 000 |
Assen 1 | 84 000 (77 000 Super Polsat) |
Assen 2 | 165 000 |
Nurburgring GP 1 | 51 000 |
Nurburgring GP 2 | 129 000 |
Nurburgring Sprint 1 | 40 000 (89 000 Super Polsat) |
Nurburgring Sprint 2 | 75 000 |
Zolder 1 | 30 000 |
Zolder 2 | 17 000 |
Zolder 3 | 36 000 (52 000 Super Polsat) |
Zolder 4 | 84 000 |
Hockenheim 1 | 55 000 (63 000 Super Polsat) |
Hockenheim 2 | 60 000 |