KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

large-2020 Styrian Grand Prix - Sunday-13

Wypowiedzi wszystkich zespołów po GP Styrii



Zapraszam do przeczytania wypowiedzi wszystkich kierowców i przedstawicieli zespołów po Grand Prix Styrii na Red Bull Ring.

Red Bull Racing

Max Verstappen
„Dzisiaj zmaksymalizowaliśmy wynik na podium i oczywiście dobrze jest tam wrócić, ale byliśmy zbyt wolni, aby naprawdę walczyć o zwycięstwo. Naciskałem tak mocno, jak mogłem i próbowałem wszystkiego, aby pozostać w kontakcie z Lewisem, ale to po prostu było niemożliwe. Mamy robotę do wykonania i będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, aby się poprawić i wiem, jak ciężko wszyscy pracują. Dla mnie nie był to bardzo ekscytujący wyścig, dopóki nie przyszedł czas na walkę z Valtterim. Moje opony były już całkiem martwe i wiedziałem, że do tego dojdzie. Nie zamierzałem odpuścić bez walki i sprawiło mi to trochę frajdy, przepuszczając go na zewnątrz. Nie miałem nic do stracenia, ponieważ było dużo miejsca, więc nie było ryzyka. P3 to oczywiście dobre punkty, ale wciąż nie jest to, czego chcemy. Chcemy walczyć o zwycięstwa w każdy weekend, więc mam nadzieję, że Węgry będą dla nas lepsze. Mając mniej prostych, powinniśmy mieć więcej szans i być może będzie cieplej niż dzisiaj. Póki co nadszedł czas, aby każdy miał kilka dni na odpoczynek i powrót do ustawień na następny tydzień.”

Alex Albon
„Wyścig był OK, a P4 to niezła ilość punktów dla nas, zwłaszcza po zeszłotygodniowym DNF, więc zdecydowanie tego potrzebowaliśmy. Z mojej strony walczyłem nieco dalej, niż bym chciał, a moje tempo wyścigowe nie było niesamowite. W tym tygodniu lepiej zrozumieliśmy samochód i myślę, że wiemy, co poprawić. Z długimi prostymi i rodzajami zakrętów tutaj trochę się zmagaliśmy, ale myślę, że Max i ja zgadzamy się, gdzie możemy ulepszyć samochód.” Pod koniec wyścigu Perez był bardzo szybki. Na ostatnim okrążeniu miał dobre tempo na czwartym zakręcie, a ja zostawiłem mu wystarczająco dużo miejsca. Myślę, że pojechał on trochę za szeroko i dotknęliśmy się, ale uniknęliśmy wypadku, więc było ok. Mamy jeszcze tydzień do Węgier, aby zobaczyć, co możemy zrobić, myślę, że Mercedes będzie trudny do pokonania, ponieważ widzieliśmy go dzisiaj. Są naprawdę mocni, ale będziemy naciskać ”

Christian Horner
„Choć dobrze jest zdobyć nasze pierwsze podium sezonu, frustrujące jest to, że nie daliśmy rady stawić czoła Mercedesom. Mercedesy były szybsze od nas i strategicznie miały więcej opcji. Rozdzieliliśmy ich Maxem na średniej mieszance, a on jechał dość wygodnie, ale odniósł pewne uszkodzenia przedniego skrzydła od krawężników. Naciskał Bottasa do końca, ale P3 był dzisiaj dla niego optymalny. Alex wydawał się walczyć w pierwszej połowie wyścigu pomimo kilku dobrych ruchów na Oconie i Sainzu. Po pit stopie poprawiło się jego tempo i ciężko walczył o utrzymanie czwartego miejsca, utrzymując za sobą bardzo szybkiego Sergio Pereza. To był ogromny wysiłek zespołu ze strony wszystkich w fabryce i będziemy kontynuować działania na wszystkich frontach. Wspaniale jest znów ścigać się, a teraz skupiamy się na Węgrzech, gdzie mamy nadzieję o dalszą poprawę, aby jeszcze zmniejszyć dystans.”



Ferrari

Charles Leclerc
„To, co stało się dzisiaj, jest wyraźnie moją winą, nie mam nic więcej do powiedzenia. Biorę na siebie pełną odpowiedzialność. Popełniłem błąd i przeprosiny to za mało. Musimy wykorzystać każdą okazję i dziś mogliśmy ją mieć, nawet gdy w tym momencie nie osiągamy dużo punktów, każdy punkt jest ważny i wszystko może się zdarzyć w wyścigu, jak widzieliśmy w zeszłym tygodniu. Ale dzisiaj nie przywieźliśmy do domu żadnych punktów. Tak bardzo chciałem wykonać dobry ruch, myślałem że uda mi dzięki temu zdobyć trzy lub cztery miejsca, dlatego zdecydowałem się na to. Ale realnie patrząc, nie było takiej możliwości. Nie było łatwo dla całego zespołu, który ciężko pracował, aby wprowadzić tutaj ulepszenia. Przeprosiłem zespół i Seba, który nie zrobił nic złego. Zawiodłem dziś wszystkich i bardzo przepraszam. Wyciągnę nauczkę z tego i wrócę mocniejszy następnym razem.”

Sebastian Vettel
„Naprawdę nie mogłem się doczekać dzisiejszych wyścigów i miałem dobre przeczucia. Nie miałem dobrego startu, straciłem trochę rozpędu z linii. Potem było bardzo tłoczno na trzecim zakręcie i już widziałem walczące dwa samochody. Miałem linię wewnętrzną, więc nie spodziewałem się, że ktoś spróbuje czegokolwiek. Nie widziałem, że Charles jedzie i niestety nie miałem dokąd uciec, bo po prostu nie było wystarczająco dużo miejsca. Jest to bardzo rozczarowujące, ale jestem generalnie optymistą i cieszę się, że nie muszę długo czekać na powrót do samochodu, więc miejmy nadzieję, że Węgry będą lepszym miejscem dla nas.”

Mattia Binotto
“Widzenie obu naszych samochodów z powrotem w garażu po kilku okrążeniach jest bolesne, bardzo bolesne. Takie incydenty zawsze mogą się zdarzyć, gdy zaczynasz ze środka stawki i nie ma sensu się obwiniać. Tą najgorszą opcją z możliwych kończy się weekend, który był już bardzo rozczarowujący. To prawda, że nie wzięliśmy prawdziwego udziału w wyścigu, ale nie możemy ukrywać, że kolizja wyeliminowała oba nasze samochody. Jednak teraz nie dobry czas na oskarżenia. Zamiast tego musimy po prostu zabrać się do pracy. Trudne chwile mogą wydobyć z ludzi to, co najlepsze i jestem pewien, że teraz tak będzie.”

Haas F1

Romain Grosjean
„Dzisiaj samochód był znacznie lepszy. To oczywiście, że nie był wystarczająco szybki, ale o wiele lepszy, więc będziemy dalej pracować. Ważne jest, aby czuć się dobrze w samochodzie, czuć się pewnie. Musimy dalej naciskać. Oczywiście było lepiej niż w piątek i sobotę. To jest pozytywna wiadomosć.”

Kevin Magnussen

„Wiedzieliśmy, że dzisiaj nie będziemy mieć tempa. Wiedzieliśmy, że coś dziwnego naprawdę musiałoby się tam wydarzyć, żeby być wyżej. Niestety, wyścig nie był taki jak w zeszły weekend z wieloma wycofaniami. Wiem, że dzisiaj nie byliśmy zbyt dobrzy, aby zdobyć punkty. W wyścigu dobrze się bawiłem. Zrobiłem dobry start, zdobyłem wiele pozycji na pierwszym okrążeniu – to była moja jedyna broń. Samochód był spójny, byliśmy w stanie dobrze prowadzić przejazd miękkich oponach, zanim pojechaliśmy na średniej. To i tak więcej, niż się spodziewaliśmy. To pokazuje, że w tym samochodzie jak dbasz dobrze o opony, to możemy dobrze naciskać. Musimy teraz znaleźć tempo kwalifikacyjne, abyśmy mogli zacząć wyścig na wyższej pozycji.”

Guenther Steiner
„To był lepszy weekend niż zeszły. Wyścig był naprawdę interesujący, przynajmniej dla nas. Komentarze kierowców były o wiele bardziej pozytywne niż w zeszły weekend. Nadal musimy poprawiać nasze tempo. Przynajmniej pokazaliśmy tutaj, że możemy ścigać się w naszej grupie. To dobry punkt wyjścia i mam nadzieję, że możemy kontynuować ten trend na Węgrzech.”

Alfa Romeo Racing ORLEN

Frédéric Vasseur
“Byliśmy tak blisko punktów, ale ostatecznie nie byliśmy w stanie wspiąć się na tak ważne, 10. miejsce. To rozczarowujące wyjeżdżać stąd z pustymi rękami, ale z pewnością było kilka pozytywów. Nasze tempo było lepsze, gdyż byliśmy w stanie walczyć z autami, które wcześniej były przed nami. Startowanie z tyłu po wczorajszych kwalifikacjach sprawiło, że musieliśmy nadrabiać, a dodatkowo Kimi stracił sporo czasu, unikając kolizji z Ferrari. Był jednak w stanie być bardzo blisko czołowej 10-tki. To znak, że idziemy w dobrym kierunku. Musimy utrzymać ten rozpęd za tydzień na Węgrzech.”



Kimi Räikkönen
“Mieliśmy dziś całkiem mocny samochód i nasze tempo na pewno było krokiem naprzód więc to frustrujące, że nie byliśmy w stanie zdobyć punktów. Straciłem dużo czasu na starcie, omijając zderzenie dwóch Ferrari. Praktycznie musiałem się zatrzymać, samochód wpadł w system anti-stall i nie mogłem długo się z tego zebrać. Koniec końców udało mi się odrobić sporo i dojechać na dobrym miejscu, ale musieliśmy oszczędzać paliwo na ostatnich 20 okrążeniach więc nie mogłem cisnąć bardziej by złapać Kvyata. Jeżeli chodzi o czystą szybkość, to myślę, że powinniśmy być w punktach, ale nieco do tego zabrakło. Kolejną szansę mamy w przyszłym tygodniu więc mam nadzieję, że będziemy w stanie uzyskać lepszy rezultat.”

Antonio Giovinazzi
“To był trudny weekend i po wczoraj wiedziałem, że będzie trudno sięgnąć po punkty. Miałem dobre kilka okrążeń, nadrobiłem parę pozycji, ale koniec końców nie udało się dojść do pierwszej dziesiątki. Nadal możemy być zadowoleni, mając 2 punkty na koncie. Nie mogę doczekać się jazdy na innym torze w przyszły weekend. Węgry to coś zupełnie innego niż Spielberg, układ wymaga wiele docisku i mniej prędkości na prostych więc będziemy starać się wycisnąć nowe rzeczy z naszego samochodu.”

Racing Point

Sergio Perez
„Zespół wykonał dziś fantastyczną robotę: strategia była dobra, a samochód miał mocne tempo. Udało nam się osiągnąć cel odzyskiwania pozycji i udało nam się jechać aż do P5 – prawie P4 na końcu. Naciskałem Alexa Albona na drugi etap i miałem tylko jedną okazję, aby go wyprzedzić. Niestety dotknęliśmy się, a ja straciłem pozycję i ukończyłem na P6. Ważne jest to, że zrobiliśmy dobry krok od ostatniego weekendu do tego weekendu na tym samym torze. Biorąc pod uwagę, że samochód jest w tym roku nową koncepcją, pokazaliśmy, że wciąż się uczymy i staramy się go zrozumieć. Jestem podekscytowany, że w przyszły weekend będę mógł ścigać się na Węgrzech.”

Lance Stroll
„Wyścig rozpoczęliśmy mocno i szybko wypracowaliśmy sobie dobre miejsca. Udało nam się też zbliżyć do Renault. Drugi etap był nieco trudniejszy i bardzo trudno było wyprzedzić Daniela Ricciardo, dodatkowo był silny na wejście i wyjściu z 1 zakrętu. Ale byłem cierpliwy i widziałem okazję, by minąć go na ostatnim okrążeniu.”

„To był ekscytujący koniec wyścigu i mam nadzieję, że fana w domach się to podobało, tak samo jak nam. Samochód był dzisiaj konkurencyjny i mocno spisaliśmy się na tle naszych rywali. To obiecujące w nadchodzących wyścigach.”

Otmar Szafnauer
„Po trudnej sobocie, zregenerowaliśmy się trochę i dzisiaj w wyścigu zdobyliśmy kilka ważnych punktów dla naszego zespołu. Koniec wyścigu był trochę chaotyczny, ale daliśmy z siebie wszystko na ostatnich kilku okrążeniach. Obaj kierowcy spisali się dobrze z kilkoma silnymi wyprzedzeniami. Sergio stoczył świetną bitwę z Albonem o P4 podczas gdy Lance walczył z Ricciardo i Norrisem. Szkoda, że Sergio miał kontakt z Albonem, ponieważ odnieśliśmy uszkodzenia przedniego skrzydła, przez co Sergio spadł na P6, pomimo dramatycznej walki na mecie. Wciąż mamy 14 punktów i to dla nas zachęta, przygotowując się do przyszłotygodniowego wyścigu na Węgrzech.”

McLaren

Carlos Sainz
„To dla mnie bardzo rozczarowujący dzień. W pierwszej części wyścigu prowadziliśmy na P5 dosyć solidnym tempem i powiększaliśmy dystans do samochodów z tyłu. Niestety mieliśmy zły pit-stop, co oznaczało, że wyjechaliśmy w środku przy dużym ruchu. Musiałem zbyt mocno naciskać zbyt wcześnie, aby spróbować odzyskać dystans, co wyczerpało mój akumulator i ostatecznie naraziło moje opony na gorszą drugą część wyścigu. To jeden z takich dni, kiedy nic nie idzie po twojej myśli.. Wygrywamy i przegrywamy jako zespół, więc w następnym tygodniu postaramy się powalczyć na Węgrzech.”

Lando Norris
„Bardzo dobry wyścig dla nas dzisiaj. Po pierwsze, zespół wykonał świetną robotę ze strategią, a ja wykonałem dobrą robotę, zarządzając oponami miękkimi w pierwszej fazie wyścigu. Musieliśmy pokonać 39 okrążenie przed startem w boksie i był to jeden z kluczowych aspektów naszego wyścigu, który pozwolił nam być tak silnym w drugiej części, wyjść na średniej mieszance być jednym z najszybszych na torze na niektórych okrążeniach . Udało nam się przejść od dziesiątej aż do piątej pozycji, z trzema wyprzedzeniami na ostatnich dwóch okrążeniach. Jestem bardzo zadowolony z siebie, ale jeszcze bardziej z zespołu. Dodatkowo zdobywając więcej punktów na w klasyfikacji, dzięki najszybszemu okrążeniu Carlosa. Naprawdę dobre dwa weekendy i bardzo dobry początek sezonu. Musimy tylko spróbować utrzymać go w następnym.”

Andreas Seidl
„Drugi wyścig z rzędu w Austrii i kolejny dobry występ zespołu i obu kierowców. Wspaniale jest widzieć, jak oba samochody kończą z punktami, potwierdzając, że robimy postępy we właściwym kierunku. Widzieliśmy, że zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni mamy samochód, który może walczyć z otaczającymi nas konkurentami, co oczywiście bardzo zachęca do posuwania się naprzód. Ciekawie będzie zobaczyć, czy możemy teraz przenieść takie występy na Węgry, gdzie tor wyróżnia się innymi cechami. Jeszcze raz dziękujemy Renault za upewnienie się, że w pełni wykorzystaliśmy nasz potencjał i maksymalizację wydajności w ten weekend w różnych warunkach pogodowych.”

Renault

Daniel Ricciardo
„Z pewnością liczyliśmy dziś na więcej. Miałem dobry start i poczyniłem przyzwoite postępy w realizacji naszego planu. Na oponach o średniej mieszance poczuliśmy się dobrze w pierwszym etapie, ale kiedy zastosowaliśmy softy, nie było tak szybko, jak się spodziewaliśmy. Tak naprawdę nie dało nam tyle, ile się spodziewaliśmy. Koniec wyścigu był frustrujący, a ja starałem się utrzymać pozycję na kilku ostatnich okrążeniach. Podczas incydentu widziałem zbliżającego się Strolla, ale czułem, że jeżeli odbije to dojdzie do crashu, więc musiałem odpuścić. Nadrzędnym uczuciem jest frustracja, ale musimy zacząć się poprawiać na resztę sezony.”

Esteban Ocon
“Mieliśmy problem z chłodzeniem samochodu i było to bardzo niefortunne. Takie rzeczy się zdarzają w sporcie samochodowym, ale wiemy, że mieliśmy dzisiaj świetną okazję i szkoda, że nie wyszło. Mam nadzieję, że już się to nie powtórzy w tym roku. Dobrze było się pościągać z Danielem. Oboje mieliśmy różne strategie i myślę, że miał trochę więcej możliwości na swoich oponach. Szukaliśmy dobrego wyniku dla zespołu, więc szkoda tego, co się wydarzyło. W przyszłym tygodniu mamy kolejną szansę na zdobycie kilku punktów.”



Scuderia Alpha Tauri

Daniil Kvyat
„Muszę powiedzieć, że nawet jeśli piątek i sobota były dość trudne, był to dla mnie fantastyczny wyścig. Wykonałem swoją pracę i wywiozłem stąd jeden punkt. Wszystko zostało wykonane dobrze i chociaż często byłem atakowany, byłem w stanie obronić swoją pozycję, a nawet pod koniec wyścigu mogłem zwiększyć dystans do tych, którzy są za mną. Zaczynamy myśleć od teraz o Wegrzech, które jest już zaraz.”

Pierre Gasly
„To była bardzo rozczarowująca niedziela po wczorajszych kwalifikacjach. Mieliśmy dobrą pozycję na starcie, więc spodziewaliśmy się dobrego wyścigu, ale nie zaczął się on dobrze, ponieważ miałem kontakt z Danielem na pierwszym zakręcie i prawie zakręciłem samochodem. Potem było bardzo ciężko, a tył samochodu wydawał się trochę dziwny. Próbowaliśmy tego, co mogliśmy, dzięki strategii dwustopniowej, ale po prostu nie mieliśmy tempa.”

Mercedes

Lewis Hamilton
„Zazwyczaj był to jeden z moich słabszych torów, więc jestem na Księżycu, aby zaliczyć dzisiaj taki występ – jestem bardzo, bardzo szczęśliwy. Czuję, że minęło dużo czasu od ostatniego wyścigu w zeszłym roku i jest to świetny krok naprzód, aby wrócić z trudnego pierwszego weekendu. Zespół wykonał fantastyczną robotę, z dobrą strategią, a następnie polegał na trzymaniu się razem, trzymaniu się z daleka i przetrwaniu do końca. Próbowałem uzyskać najszybsze okrążenie pod koniec, ale miałem 40 okrążeń na starych oponach z średniej mieszkanki, więc było ciężko walczyć z kimś na nowej, świeżej gumie. Wielkie dzięki dla mojego zespołu i wszystkich w fabryce, wykonali świetną robotę. Myślę, że łatwo jest przegapić skupienie i determinację, ale nigdy nie widzę tego w swoim zespole. Wiemy, że przed nami długa droga i jest to wyzwanie dla wszystkich, ale z pewnością jest to krok naprzód.”

Valtteri Bottas
„Zaczynałem z P4, więc myślę, że dzisiaj chodziło o ograniczenie szkód i udało nam się zmaksymalizować wszystko, co jest nam dostępne. Wczoraj nie było idealnie, dlatego nie zdobyłem dzisiaj 25 punktów, ale przecież zdobyliśmy kilka dobrych punktów, osiągi samochodu były świetnie i nadal prowadzę w generalnej klasyfikacji, więc nie jest tak źle. Miałem dobrą bitwę z Maxem. Na koniec miałem trochę lepsze tempo niż on, kiedy wyczekaliśmy pierwszy etap, aby uzyskać dobre parametry dla opon. Ściganie się „koło w koło” zawsze daje dużo frajdy i dobrze było go pokonać. Nie mogę się doczekać następnego weekendu.”

Toto Wolff
„Myślę, że możemy być bardzo zadowoleni z tego weekendu, ponieważ Lewis i Valtteri wracają do domu z wielką determinacją po zwycięstwach, zapewniając drużynie 1 i 2 miejsce. To była świetna praca dla wszystkich, którzy mieli problemy podczas ostatniego weekendu, zapewniając i mając pod kontrolą taki poziom wydajności. Problem ze skrzynią biegów został rozwiązany, a problemy z zawieszeniem wciąż nie były dla nas w 100% komfortowe, ale ostatecznie wszystko dobrze się skończyło. Ten tor nie był dla nas zbyt zbyt miły w ostatnich latach, ale nigdy tak naprawdę nie patrzeliśmy na to, a sprowadzenie dwóch samochodów do domu jest dobrym rezultatem. Teraz skupimy się na Budapeszcie. Tak długo byliśmy głodni rywalizacji, więc nie możemy doczekać się powrotu na tor w ciągu zaledwie kilku dni. Po prostu uwielbiamy stoper, jego brutalną uczciwość, a Hungaroring to świetny tor i zupełnie inne wyzwanie od Spielberga (GP Austrii), więc będzie interesująco.”



Williams

Dave Robson
„To był ciężki dzień. Wiedzieliśmy, że wczoraj samochód Georga wypad lepiej niż się spodziewaliśmy, dlatego byliśmy przygotowani na defensywę, ale nie sądziliśmy, że będzie aż tak ciężko. Pozytyw, to na pewno, że wrócimy z oba samochodami do domu i wprowadziliśmy kilka wyraźnych usprawnień w samochodzie od zeszłego weekendu. Nasi kierowcy mogli ścigać się czysto, a możliwość ścigania się w tym samym miejscu w chłodniejszych warunkach była bardzo cenna dla zrozumienia przez Nicholasa opon Pirelli. Przejrzyjmy wszystko jeszcze raz w ciągu najbliższych kilku dni i zobaczmy, gdzie możemy znaleźć dodatkowe tempo na następny tydzień na Węgrzech. Z tego weekendu było kilka dobrych rzeczy, ale ogólnie rzecz biorąc jest jasne, że samochód wymaga poprawy we wszystkich obszarach.”

George Russell
„Po pierwsze, chciałem przeprosić swój zespół. Zupełnie zaprzepaściłem to, na wczesnym etapie wyścigu. Zrobiłem dobry start i utrzymałem pozycję. Próbowałem utrzymać się na zewnątrz w zakręcie nr. 6 i po prostu wypadłem. Nie było docisku, ale muszę przeprosić zespół. Kto wie, co mogło się wydarzyć dzisiaj, ale wrócę w przyszłym tygodniu.”

Nicholas Latifi
“Było trudno, ale ogólnie myślę, że wykonałem znacznie lepszą robotę pod względem prowadzenia i czułem się komfortowo za kierownicą. Dzisiaj musiałem walczyć z kilkoma samochodami, większość walk odbyła się z George’em, ale miło było konsekwentnie tego doświadczać. Brakowało nam tempa, niż się spodziewaliśmy, biorąc udział w wyścigu, więc szkoda, że nie mogliśmy powalczyć o więcej. Mamy pracę domową do wykonania, ale wiele się nauczyliśmy i jest to najważniejsze.”

Tłumaczenie: „Lucky7Luke



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum