DTM 2019 BMW

Łączony kalendarz F1 i DTM w sezonie 2020

3 weekendy wyścigowe DTM i Formuły 1 pokrywają się w sezonie 2020, stanowiąc przeszkodę do uczestnictwa w obu z nich. Oto kalendarz:

Runda F1Data rundy F1Runda DTMData Rundy DTM
Przedsezonowe testy F119 -21 lutego
26-28 lutego
Grand Prix Australii13 – 15 marca
Testy na Monzy16 - 18 marca
Grand Prix Bahrajnu20 – 22 marca
Grand Prix Wietnamu3 - 5 kwietnia
Grand Prix Chin?
Zolder (Belgia)25-26 kwietnia
Grand Prix Holandii1 - 3 maja
Grand Prix Hiszpanii8 – 10 maja
Testy opon na 202113 - 14 maja
Lausitzring (Niemcy)16-17 maja
Grand Prix Monako21 – 24 maja
Igora Drive (Rosja)30-31 maja
Grand Prix Azerbejdżanu5 - 7 czerwca
Grand Prix Kanady12 - 14 czerwcaAnderstorp (Szwecja)13-14 czerwca
Grand Prix Francji26 - 28 czerwcaMonza (Włochy)27-28 czerwca
Grand Prix Austrii3 - 5 lipca
Norisring (Niemcy)11-12 lipca
Grand Prix Wielkiej Brytanii17 - 19 lipca
Grand Prix Węgier30 lipca - 2 sierpnia
Brands Hatch (Anglia)22-23 sierpnia
Grand Prix Belgii28 - 30 sierpnia
Grand Prix Włoch4 - 6 wrześniaAssen (Holandia)5-6 września
Nurburgring (Niemcy)12-13 września
Grand Prix Singapuru18 - 20 września
Grand Prix Rosji25 - 27 września
Hockenheim (Niemcy)3-4 października
Grand Prix Japonii9 - 11 października
Grand Prix USA23 - 25 października
Grand Prix Meksyku30 października - 1 listopada
Grand Prix Brazylii13 - 15 listopada
Grand Prix Abu Zabi27 - 29 listopada

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 2 czerwca

Urodził się Jan Lammers (23 starty).

Ginie Bruce McLaren, wicemistrz świata z sezonu 1960, trzeci zawodnik sezonów 1962 i 1969 (98 startów, 4 zwycięstwa, 3 najszybsze okrążenia, 27 podiów).

Nelson Piquet wygrywa po raz 23. i ostatni w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 2. i ostatni na podium staje Stefano Modena.

Michael Schumacher odnosi 20. zwycięstwo w karierze, triumfując w GP Hiszpanii.

Umiera Tony Maggs (25 startów, 3 podia).

Robert Kubica bierze udział w Rajdzie Akropolu, drugim rajdzie zaliczanym do WRC2. Polak wygrywa wszystkie 9 pierwszych OS-ów, a potem przestawia się na spokojną jazdę, przy której i tak jest na podium niemal wszystkich pozostałych prób. Odnosi pewne zwycięstwo, wyprzedzając o 90 sekund Jurija Protasowa. Po rajdzie Kubica został zapytany o szanse na mistrzostwo w WRC2. Odpowiedział następująco: „Oceniam je na zero. Po pierwsze dlatego, że się na tym nie koncentruję. Przed Portugalią nie miałem żadnego doświadczenia, nie jeździłem na szutrze. Jeżeli pytacie mnie, co myślę o mistrzostwach, to odpowiem, że w ogóle o nich nie myślę. I tak przystępuję do każdego rajdu. Lubię jeździć szybko i wyciskać wszystko z samochodu, ale rajdy to przede wszystkim doświadczenia, a ja go nie posiadam. Mam odpowiednie umiejętności by wprowadzić samochód na limit, ale to jest 10 czy 30%. Reszta to kwestia doświadczenia na różnych drogach i w różnych warunkach i to odkrywam na każdym kolejnym rajdzie. To jest duże wyzwanie na ten rok – ciągła nauka.” „Robert już pokazywał – zarówno na asfalcie jak i na szutrze – że potrafi jechać znakomitym tempem, ale nadal musi się wiele uczyć o tej dyscyplinie. Przejechał znakomity rajd, szczególnie w ostatniej fazie, gdzie zarządzał swoim prowadzeniem. Myślę, że to może być punkt zwrotny dla niego. To bardzo dobrze wróży jeśli chodzi o osiągnięcie naszego wspólnego celu, czyli mistrzostwa w WRC2” – powiedział po imprezie Yves Matton.