DTM 2019 BMW

Łączony kalendarz F1 i DTM w sezonie 2020

3 weekendy wyścigowe DTM i Formuły 1 pokrywają się w sezonie 2020, stanowiąc przeszkodę do uczestnictwa w obu z nich. Oto kalendarz:

Runda F1Data rundy F1Runda DTMData Rundy DTM
Przedsezonowe testy F119 -21 lutego
26-28 lutego
Grand Prix Austrii3 - 5 lipca
Grand Prix Styrii (Red Bull Ring)10 - 12 lipcaNorisring (Niemcy)Odwołane
Grand Prix Węgier17 - 19 lipca
Grand Prix Wielkiej Brytanii31 lipca - 2 sierpniaSpa (Belgia)31 lipca - 2 sierpnia
Grand Prix 70-lecia (Silverstone)7 - 9 sierpnia
Grand Prix Hiszpanii14 - 16 sierpniaLausitzring (Niemcy)14 - 16 sierpnia
Lausitzring (Niemcy)21 - 23 sierpnia
Grand Prix Belgii28 - 30 sierpnia
Grand Prix Włoch4 - 6 wrześniaAssen (Holandia)4 - 6 września
Grand Prix Toskanii (Mugello)11 - 13 wrześniaNurburgring (Niemcy)11 - 13 września
Nurburgring (Niemcy)18 - 20 września
Grand Prix Rosji25 - 27 września
Grand Prix Niemiec9 - 11 październikaZolder (Belgia)9 - 11 października
Zolder (Belgia)16 - 18 października
Grand Prix Portugalii 23 - 25 października
Grand Prix Emilii-Romanii30 października - 1 listopada
Hockenheim (Niemcy)6 - 8 listopada

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 11 sierpnia

Urodził się Lucas di Grassi (18 startów).

Ayrton Senna wygrywa po raz 31. w Formule 1, triumfując w GP Węgier. Pierwszy i ostatni raz najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Bertrand Gachot.

Dubletem (1. Jacques Villeneuve, 2. Damin Hill) Williams zapewnia sobie ósme tytuł mistrzowski w klasyfikacji konstruktów w historii.

Kolejne spotkanie z fanami – Robert składa podpis na furgonetce i robi mu zdjęcie. Pierwszy raz od wypadku widzimy łokieć Roberta.

„Nie spałem długo w noc przed testem. Obudziłem się o 4:30 rano i poszedłem o 6 rano na siłownię, jeżdżąc przez godzinę na rowerze dla rozgrzewki i próbując nie myśleć o tym wszystkim za dużo, aby się wyluzować. Kiedyś mogłem spać do ostatniej minut, przez 10 godzin. Teraz jednak było coś nawet większego niż mój pierwszy test w F1. Było więcej emocji, więcej niewiadomych. […] Kiedy jednak zobaczyłem swój pierwszy czas, wiedziałem, że będzie dobrze” – mówi Robert Kubica o swoim teście bolidem Renault z 2012 roku.