KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Renault E-Tech Electric

Renault Megane E-Tech 100% Electric od października we flocie Traficara


Jeszcze w tym miesiącu do floty pojazdów carsharingowych firmy Traficar dołączyło Renault Megane E-Tech 100% electric w wersji techno EV60 220 KM. Renault Megane E-Tech 100% electric jest dostępne dla mistrzów carsharingu jednocześnie we wszystkich miastach działania usługi Traficar.

Firma Traficar, świadcząca usługi wynajmu aut na kilometry, zakupiła 50 Megane E-Tech 100% electric. Od października samochód znajdzie się wśród pojazdów dostępnych we wszystkich 28 miastach, gdzie dostępny jest Traficar. Renault Megane E-Tech 100% electric zasiliło flotę Traficara, liczącą obecnie ponad 3000 samochodów, z czego 5% floty stanowią samochody elektryczne.

Renault Megane E-Tech 100% electric jest dostępne dla użytkowników mistrzów carsharingu, czyli takich, którzy przejechali w aplikacji Traficar co najmniej 500 km, a ich ocena jazdy wynosi co najmniej 4.0. Traficar ocenia użytkowników aplikacji mobilnej w autorskim systemie Safe Driving w trosce o zwiększenie bezpieczeństwa podczas jazdy. Na ocenę składają się zarówno prędkość, jak i technika jazdy. Samochody będzie można wynająć i zwrócić w dedykowanych punktach.

Carsharing daje możliwość łatwego skorzystania z samochodu w razie potrzeby. To wygodny system wynajmu samochodu na własnych zasadach, gdzie płacimy wyłącznie za przejechane kilometry. Bez dodatkowych opłat za przewożenie pasażerów i bagaży, a także bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z ubezpieczeniem, badaniami technicznymi, paliwem lub energią elektryczną czy naprawami auta. W Traficarze cena wynajmu zawsze obejmuje również parking w strefie miejskiej. Zasięg, jaki pozostał na danym aucie, można łatwo sprawdzić w aplikacji. Przywilejem dla samochodów elektrycznych jest możliwość korzystania z buspasów.

Renault Megane E-Tech 100% electric to nie tylko nowoczesny design i niespotykane wrażenia z jazdy. To także 26 zaawansowanych systemów wspomagających prowadzenie, nowy poziom praktyczności, ergonomii i więcej przestrzeni. Atutem jest również modułowa konsola centralna z dużym ekranem dotykowym oraz systemem multimedialnym openR link z wbudowanymi usługami Google.


Renault Megane E-Tech 100% electric, które zasiliło flotę Traficara to wersja techno z silnikiem EV60 220 KM optimum chargé, z pakietem winter, w pięciu kolorach: szary rafale, czerwony flamme, szary schiste, czarny etoile oraz niebieski nocturne.

Spośród 50 zakupionych pojazdów część została wyposażona w pakiet driving assist, a część w pakiet advanced driving assist. Samochody są wyposażone w ładowarkę AC22, co jeszcze potęguje mobilność dzięki łatwości i szybkości ładowania na stacjach publicznych prądu zmiennego.

Zaletą pakietu winter są podgrzewane przednie fotele oraz przednie fotele z regulacją wysokości i elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego dla kierowcy. Pakiet driving assist obejmuje: system wspomagania parkowania tyłem, przodem i bokiem, asystenta zmiany pasa ruchu (BSI) z systemem kontroli martwego pola (BSW), system active driver assist (ADA), funkcję bezpiecznego wysiadania (OSE) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR). Na pakiet advanced driving assist składają się: cyfrowe lusterko wsteczne (smart rearview monitor), asystent zmiany pasa ruchu (BSI) z systemem kontroli martwego pola (BSW), system wspomagania parkowania tyłem, przodem i bokiem + system full park assist, kamera 3D 360 stopni, system wspomagania nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu (R-AEB), system active driver assist (ADA), funkcja bezpiecznego wysiadania (OSE) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR).

Źrodło: informacja prasowa


Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Popularne tagi