KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Renault E-Tech Electric

Renault Megane E-Tech 100% Electric od października we flocie Traficara


Jeszcze w tym miesiącu do floty pojazdów carsharingowych firmy Traficar dołączyło Renault Megane E-Tech 100% electric w wersji techno EV60 220 KM. Renault Megane E-Tech 100% electric jest dostępne dla mistrzów carsharingu jednocześnie we wszystkich miastach działania usługi Traficar.

Firma Traficar, świadcząca usługi wynajmu aut na kilometry, zakupiła 50 Megane E-Tech 100% electric. Od października samochód znajdzie się wśród pojazdów dostępnych we wszystkich 28 miastach, gdzie dostępny jest Traficar. Renault Megane E-Tech 100% electric zasiliło flotę Traficara, liczącą obecnie ponad 3000 samochodów, z czego 5% floty stanowią samochody elektryczne.

Renault Megane E-Tech 100% electric jest dostępne dla użytkowników mistrzów carsharingu, czyli takich, którzy przejechali w aplikacji Traficar co najmniej 500 km, a ich ocena jazdy wynosi co najmniej 4.0. Traficar ocenia użytkowników aplikacji mobilnej w autorskim systemie Safe Driving w trosce o zwiększenie bezpieczeństwa podczas jazdy. Na ocenę składają się zarówno prędkość, jak i technika jazdy. Samochody będzie można wynająć i zwrócić w dedykowanych punktach.

Carsharing daje możliwość łatwego skorzystania z samochodu w razie potrzeby. To wygodny system wynajmu samochodu na własnych zasadach, gdzie płacimy wyłącznie za przejechane kilometry. Bez dodatkowych opłat za przewożenie pasażerów i bagaży, a także bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z ubezpieczeniem, badaniami technicznymi, paliwem lub energią elektryczną czy naprawami auta. W Traficarze cena wynajmu zawsze obejmuje również parking w strefie miejskiej. Zasięg, jaki pozostał na danym aucie, można łatwo sprawdzić w aplikacji. Przywilejem dla samochodów elektrycznych jest możliwość korzystania z buspasów.

Renault Megane E-Tech 100% electric to nie tylko nowoczesny design i niespotykane wrażenia z jazdy. To także 26 zaawansowanych systemów wspomagających prowadzenie, nowy poziom praktyczności, ergonomii i więcej przestrzeni. Atutem jest również modułowa konsola centralna z dużym ekranem dotykowym oraz systemem multimedialnym openR link z wbudowanymi usługami Google.


Renault Megane E-Tech 100% electric, które zasiliło flotę Traficara to wersja techno z silnikiem EV60 220 KM optimum chargé, z pakietem winter, w pięciu kolorach: szary rafale, czerwony flamme, szary schiste, czarny etoile oraz niebieski nocturne.

Spośród 50 zakupionych pojazdów część została wyposażona w pakiet driving assist, a część w pakiet advanced driving assist. Samochody są wyposażone w ładowarkę AC22, co jeszcze potęguje mobilność dzięki łatwości i szybkości ładowania na stacjach publicznych prądu zmiennego.

Zaletą pakietu winter są podgrzewane przednie fotele oraz przednie fotele z regulacją wysokości i elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego dla kierowcy. Pakiet driving assist obejmuje: system wspomagania parkowania tyłem, przodem i bokiem, asystenta zmiany pasa ruchu (BSI) z systemem kontroli martwego pola (BSW), system active driver assist (ADA), funkcję bezpiecznego wysiadania (OSE) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR). Na pakiet advanced driving assist składają się: cyfrowe lusterko wsteczne (smart rearview monitor), asystent zmiany pasa ruchu (BSI) z systemem kontroli martwego pola (BSW), system wspomagania parkowania tyłem, przodem i bokiem + system full park assist, kamera 3D 360 stopni, system wspomagania nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu (R-AEB), system active driver assist (ADA), funkcja bezpiecznego wysiadania (OSE) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR).

Źrodło: informacja prasowa


Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Azerbejdżanu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Fuji WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 13 września
godz. 11:30 – 1. trening
godz. 15:00 – 2. trening

Sobota, 14 września
godz. 10:30 – 3. trening
godz. 14:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 15 września
godz. 13:00 – Wyścig

Popularne tagi