KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

lmp2 iracing

Wyniki prekwalifikacji 3. rundy lig GT3/LMP2 – Suzuka



Ponad 40 osób stanie dziś do jednego finału w 3. rundzie naszej ligi LMP2/GT3. Na torze Suzuka najważniejsze będzie opanowanie, umiejętne wyprzedzanie i oczywiście dobre tempo.

Pojedziemy dziś 1 finał, składające się z 42 osób. Odbędzie się w nim 5-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.

Mimo że Suzuka jest długim torem, to jednocześnie bardzo krętym i ciasnym, dlatego bardzo ważne będzie unikanie kontaktów, szczególnie podczas wyprzedzania wolniejszych samochodów. Dlatego przypominam:

  • To samochód szybszej klasy jest odpowiedzialny za czyste wyprzedzanie. Auta GT3 nie powinny zmieniać swojej linii jazdy ani hamować.
  • Wyprzedzamy jedynie tam, gdzie będzie to bezpieczne dla obu aut
  • Te same zasady dotyczą dublowań

Warunki

Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 7:30, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy, leave marbles, Partly Cloudy, Dynamic Sky. Auta GT3 będą miały 50% pojemności baku by wymusić pit-stop. Trening przed rundą odbędzie się o godz. 18:45 i potrwa 2 godziny!

Finał A – godzina 21:00

Start finału B i cały finał A będą streamowane na blogowym Twitchu.



MKlasaKierowcaCzasOkrążeniaIncKara?Finał
1Dallara P217Jacek Wojciechowski21:45.91033Finał A
2Dallara P217Tomasz Kowal?wka1:46.0341715Finał A
3Dallara P217Mike Mielczynski1:46.14382Finał A
4Dallara P217Przemyslaw Martyna1:46.168115Finał A
5Dallara P217Robert Pyrek21:46.2881117Finał A
6Dallara P217Lukasz Blaszczyk1:46.363175Finał A
7Dallara P217Damian Serdiuk21:46.4771914Finał A
8Dallara P217Jacek Boczula31:46.5051210Finał A
9Dallara P217Sebastian Kosmala1:46.83683Finał A
10Dallara P217Bart?omiej K?dzia1:46.8931814Finał A
11Dallara P217Mateusz Cieslicki1:47.2021918Finał A
12Dallara P217Lukasz Wojkowski21:47.6491118Finał A
13Dallara P217Konrad Mederowski1:48.4842019Finał A
14Dallara P217Lukasz Oslislok1:48.7811317Finał A
15Dallara P217Maksymilian Czapiewski1:48.9221820Finał A
16Dallara P217Marek Krzyszkowski1:49.0251419Finał A
17Dallara P217Sebastian Sie?ko1:49.02945Finał A
18GT3 ClassJan Niesio?owski1:59.54532Finał A
19GT3 ClassPawel Kulej2:00.0321219Finał A
20GT3 Class?ukasz Paw?oski2:00.070112Finał A
21GT3 ClassMaciej Bochuzynski2:00.383179Finał A
22GT3 ClassDamian Florek2:00.4581213Finał A
23GT3 ClassLeszek Kazusek2:00.6011311Finał A
24GT3 ClassLukasz Dziemidok2:00.6701410Finał A
25GT3 ClassSzymon Mroczek2:00.8301417Finał A
26GT3 ClassMarcin Klimczak2:00.905198Finał A
27GT3 ClassPawel Syrek2:01.0501218Finał A
28GT3 ClassBartlomiej Gad2:01.18054Finał A
29GT3 ClassGreg Stan2:01.2281612Finał A
30GT3 ClassAdam Kaczmarek2:01.2631411Finał A
31GT3 ClassAndrzej Kaczmarek2:01.6631213Finał A
32GT3 ClassJan L Rey2:01.6861615Finał A
33GT3 ClassJacek A Megger2:01.933116Finał A
34GT3 ClassRafael Lesny2:01.9681120Finał A
35GT3 ClassDawid Jastrz?bski2:02.2481314Finał A
36GT3 ClassMarcin Karbarz2:02.2661916Finał A
37GT3 ClassTomek Gebski2:02.737810Finał A
38GT3 ClassPawel Pociecha2:03.295183Finał A
39GT3 ClassAndrzej Szeletycki2:04.32836Finał A
40GT3 ClassMicha? Olejarz2:05.29368Finał A
41GT3 ClassRafal Kisiel2:09.59035Finał A

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Kalendarz naszych lig iRacing:

TerminRundaLigaTor
26 stycznia1GT3/LMP2Legacy Daytona
2 lutego1F3Summit Point
9 lutego1MazdaOkayama Full
16 lutego2GT3/LMP2Sebring
23 lutego2F3Interlagos
2 marca2MazdaOran Park South
9 marca3GT3/LMP2Suzuka
16 marca3F3Laguna Seca
23 marca3MazdaTsukuba - 2000 Full
30 marca4GT3/LMP2Monza
6 kwietnia4F3Charlotte Roval
13 kwietnia4MazdaSummit Point Raceway
20 kwietnia5GT3/LMP2Spa
27 kwietnia5F3Monza GP
4 majaEvent SpecjalnyLosowanie
11 maja5MazdaRoval
18 maja6GT3/LMP2Road America
25 maja6F3Okayama Full
1 czerwca6MazdaLaguna Seca
7 czerwca7GT3/LMP2Watkins Glen
15 czerwca7F3Spa
22 czerwca7MazdaTBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup



 

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: [email protected] – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi