1955 – Urodził się Philippe Streiff (53 starty, 1 podium).
2011 – Sebastian Vettel wygrywa GP Europy, odnosząc 16. triumf w karierze.
2014 – Robert Kubica „Start w Rajdzie Polski jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Kiedyś chciałem doczekać Grand Prix Polski Formuły 1, niestety życie ułożyło się inaczej i GP Polski najpewniej nie będzie. Znam tylko 10 kilometrów obecnych tras, mam nadzieję, że pogoda będzie dopisywała, bo w zeszłym roku tak nie było, co dokuczało przede wszystkim kibicom, ale również załogom. Mam nadzieję, że będzie to udany rajd – powiedział Robert na mecie. Szutry na pewno nie są u mnie na tym samym poziomie, co asfalty. 20 lat ścigałem się na torach, gdzie asfalt też jest inny niż na normalnych drogach. Po raz pierwszy szutry poznałem 14 miesięcy temu i na pewno dużo się zmieniło, ale czeka mnie jeszcze dużo ciężkich lekcji. Rajd Polski słynie z piaszczystej nawierzchni i kolein, które przy moich ograniczeniach są bardzo trudne. Będzie to duże wyzwanie dla mnie. Tak naprawdę myślę tylko o mecie. Jestem w nietypowej sytuacji. Niewiele osób wie, o co chodzi w moim rajdowaniu. Poprzez wypadek znalazłem się w dziwnej sytuacji. Jeżdżąc w WRC jeżdżę na najtrudniejszych trasach rajdowych. Jest ogromna różnica między rundami ERC i WRC. Wielu rzeczy nie można nauczyć się, dopóki nie przejedzie się tras” – mówi Robert Kubica. Kubica i Szczepaniak zajmują 20. miejsce. Do 17. OS-u jechali na 6. pozycji, ale urwali na nim koło. Na pojedynczych OS-ach dwukrotnie byli w stanie przebić się do pierwszej trójki.
2019 – „Brak środków jest czynnikiem wpływającym na krytyczną ocenę, ale sytuacja Kubicy w Williamsie jest jeszcze gorsza ponieważ do wszystkich przeciwności musi zostać dodany fakt, że ma George Russella za partnera z zespołu. Młody brytyjski mistrz F2 jest wielkim talentem i pokonał Kubicę 8-0 w dotychczasowych sesjach kwalifikacyjnych, ale jest on również faworyzowany bo jest kierowcą Mercedesa. Domysł, który jest jednak czymś więcej niż domysłem, jest taki, że George może mieć silnik fabryczny, a zatem podobny do tych, używanych przez Lewisa Hamiltona i Valtteriego Bottasa, podczas gdy Kubica ma kliencką jednostkę, zarezerwowaną dla kierowców Racing Point. Aby rozwiać wątpliwości, wystarczy spojrzeć na pomiary prędkości od kiedy Williams dostał 2 wersję silników Mercedesa. W Kanadzie Russell osiągał w wyścigu 331,1 km/h podczas gdy prędkość Kubicy nie przekroczyła 326,6 km/h. We Francji różnica była nawet większa z George`m uzyskującym 334,6 km/h a Robertem, który miał 315,9 km/h. Liczby są jasne, różnica jest oczywista. Ale jak wiele zależy od trudności w prowadzeniu Kubicy, jak wiele od zdolności Russella, a jak wiele od technicznych różnic w samochodzie?” – pyta Franco Nugnes na łamach motorsport.com.