Grand Prix Singapuru odbywa się na ulicznym torze i jest dużą zmianą w porównaniu z dwoma poprzednimi wyścigami. Jak zespoły – oprócz skrzydeł z normalnym dociskiem – przygotowały się na ściganie na Marina Bay Circuit?
W Alfie Romeo zmieniony został obszar pod nosem.
Alfa Romeo ha cambiado la parte inferior del morro. Nuevo corte en la bandeja y nuevos turning vanes.
Alfa Romeo has revised the area under the nose. New cape with an extra slot. New turning vanes. pic.twitter.com/9HEvlrlwj7
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Nowe jest również zakończenie tylnego skrzydła.
Nuevas pletinas ala posterior para Alfa Romeo.
New rear wing endplates for Alfa Romeo pic.twitter.com/Yzaq3zbKgo
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Giovinazzi i Raikkonen będą również oglądać rywali w nowych lusterkach.
Nuevos espejos para Alfa Romeo.
New mirrors for Alfa Romeo. pic.twitter.com/Dj6oamjvCh
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Alfa będzie testowała też dwa rodzaje przedniego skrzydła.
Diferente configuración de flaps de ala delantera para Alfa Romeo para el #SingaporeGP
Different front wing top flap configuration for Alfa Romeo in #singaporegp pic.twitter.com/LO9GUAvJsw
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 20, 2019
Testować ten element będzie również Racing Point.
Nueva ala delantera en Racing Point. Nueva configuración de la zona ajustable.
New front wing for Racing Point. New configuration of adjustable flaps area. pic.twitter.com/qB0kHSGCiF
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Los 3 tipos de pletinas utilizadas por Racing Point.
The 3 different front wing endplated used by Racing Point. pic.twitter.com/JpcZe5ypnA
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 20, 2019
La nueva ala de Racing Point tiene también nuevas pletinas laterales con corte mayor en la base externa.
The new front wing has also new endplates with extended cutlet. pic.twitter.com/JzOfGRn1gD
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Ta ekipa – zgodnie z zapowiedziami – przywiozła sporo poprawek do Singapuru. Kolejną jest nowe tylne skrzydło oraz jednoelementowe skrzydełko T.
Nueva ala posterior para Racing Point. También nueva ala de T de un solo elemento.
New rear wing for Racing Point. Also new One element T wing. pic.twitter.com/qZTWkcoRfR
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Szersze będą również wloty powietrza do hamulców.
Tomas de freno mayores para Racing Point.
Bigger brake ducts for Racing Point in Singapore. pic.twitter.com/U3Nov5gCoq
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
W Ferrari mamy m.in. nowe deflektory.
Ferrari también ha modificado los deflectores verticales antes de rueda posterior y el corte del fondo.
Ferrari has also revised the slot and deflectors in front of the rear wheel. pic.twitter.com/PBhxEoEgXm
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Ferrari añade 2 juegos de 2 deflectores verticales en el fondo de Singapur.
Ferrari adds 2 sets of 2 vertical deflectors on the floor for Singapore. pic.twitter.com/s01qdgzOyu
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Tak wyglądają zmiany w Ferrari w porównaniu z poprzednimi rundami.
Diferentes posiciones y configuraciones de los deflectores verticales en zona central de Ferrari.
Different configuration and position of the vertical delfectors in the middle area of the floor of the Ferrari. pic.twitter.com/gbSmJSxdUO
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Ekipa z Maranello przywiozła również nowe przednie skrzydło.
#F1: #Ferrari with a new nose concept. See the black carbon inlays. #AMuS, #SingaporeGP pic.twitter.com/rO6SLIP1Ls
— Andreas Haupt (@andihaupt1) September 19, 2019
Detalle del nuevo morro de Ferrari con bandeja.
Detail of the new Ferrari's nose. pic.twitter.com/2dHYr148Fb
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
El nuevo morro de Ferrari con bandeja y entradas divididas.
The new Ferrari's nose with cape. pic.twitter.com/Vho6feEAst
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Najważniejszą zmianą w Haasie jest… nowe malowanie – bez logotypów Rich Energy.
La nueva decoración de Haas sin patrocinador.
New Haas livery without sponsor. pic.twitter.com/APtCDlaprg
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) September 19, 2019
Bez większych zmian w Singapurze zjawił się Mercedes, a władze ekipy tłumaczyły, że mają specyfikację z GP Węgier.
Zmian nie ma również w Williamsie, przy czym – jak zauważył Bernie – Robert Kubica wrócił do poprzedniej wersji przedniego zawieszenia.