KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank
Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Race Day - Budapest, Hungary

Russell: Williams musi myśleć dynamiczniej

Choć George Russell cieszy się z postępów swojej ekipy, to uważa, że będzie trudno o kontynuację postępu jeżeli ekipa nie będzie bardziej otwarta i dynamiczna w swoim podejściu do Formuły 1.

„Chciałbym uważać, że możemy prezentować taką formę i takie tempo nadrabiania strat jak obecnie, ale nie spróbowaliśmy wystarczająco wielu rzeczy , szczególnie jeżeli chodzi o opony, czego trochę żałuję” – mówi Anglik, odnosząc się do bardzo niewielkiej straty do Q2 w Grand Prix Węgier.

Russell zauważa też, że dyspozycji z kwalifikacji nie udało się utrzymać w wyścigu.

„Myślę, że zrobiliśmy duży krok, szczególnie na pojedynczym okrążeniu. Od startu do mety czułem, że byliśmy przed Lance Strollem w każdej sesji, a przed weekendem myślałem, że będziemy mogli tylko wykorzystać ich błędy. Ostatecznie w wyścigu okazało się to prawdą. Musimy zatem kontynuować postęp, ale jednocześnie musimy zrobić krok naprzód w tempie wyścigowym. W kwalifikacjach pomogła mi kombinacja rzeczy – więcej docisku, przyczepności mechanicznej z opon. Naprawdę rozwaliliśmy system z oponami. W wyścigu było nieco więcej docisku, ale nie tak dużo jak w kwalifikacjach i niewystarczająco” – powiedział Russell.

Według Russella, forma Williamsa w kwalifikacjach na Węgrzech pokazała, jak ważne w Formule 1 są obecnie opony. Według niego za dużą wagę trzeba obecnie do nich przywiązywać.

„Formuła 1 w obecnym stanie z tymi oponami jest bardzo skomplikowana, szczególnie że w Q1 ma się dwie okazje do uzyskania dobrego czasu, kiedy ewolucja toru jest tak ogromna, pogoda też się zmienia i musisz się zaadaptować do sytuacji. Szkoda, że to tak przytłaczający czynnik dla wszystkich w stawce. Zdecydowanie za dużo czasu i środków poświęca się na opony. Ale z mojej strony muszę skupić się tylko na mojej stronie garażu i wyciągnięcia najwięcej z samochodu” – dodał Russell.

Źródło: motorsport.com

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi