Formuła 1 w Eleven       REKLAMA        KONTAKT        150 zł na OC/AC!      F1 MOŻESZ OBSTAWIAĆ NA EFORTUNA.PL     F1 TV PRO    SIMRACE

logo-powrot-roberta

MENU:

blank

Tor na E-Prix Seulu 2020 ujawniony

Kierowcy elektrycznej serii wyścigowej mogą już zapoznać się z nowym torem, na który zawitają podczas E-Prix Seulu. 2.8 km długości, 19 zakrętów, a to wszystko w wręcz olimpijskiej scenerii.

CEO Formuły E Alejandro Agag, prezes 2020 Seoul E-Prix Racing Event Management Hee-Beom Lee i prezes ABB Korea Sweeseng Lee uroczyście zaprezentowali plany na wyścig w Korei Południowej, gdzie odbędzie się dziesiąta z czternastu zaplanowanych rund sezonu 2019-20.
„Jestem bardzo podekscytowany nadejściem do Korei oraz ulic Seulu po raz pierwszy przez Formułę E w przyszłym sezonie. Seul jest bardzo wszechstronnym miastem ze sportowym dziedzictwem i doświadczeniem w byciu gospodarzem międzynarodowych wydarzeń” – powiedział Alejandro Agag.

Od Igrzysk Olimpijskich w Seulu minęło 31 lat. Znów te okolice zatętnią życiem, gdy 24 samochody będą przejeżdżać nieopodal kilku obiektów wybudowanych na potrzeby zmagań w 1988 roku. Ten tor czyni wyjątkowym fakt, że część trasy znajduje się wewnątrz stadionu Jamsil Sports Complex.

blank

E-Prix Seulu 2020 odbędzie się w niedzielę 3 maja – w przeciwieństwie do zwyczajnego sobotniego terminu.

Autor: O Formule E

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

Przedsezonowe testy F1 Barcelona

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

Prolog WEC - Sebring

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

10 lutego – Aston Martin
11 lutego – McLaren
14 lutego – AlphaTauri
17 lutego – Ferrari
18 lutego – Mercedes
21 lutego – Alpine

Popularne tagi