W czwartek w padoku Shanghai International Circuit dostrzec można było nie tylko poprawki w bolidach wielu zespołów, ale również sposoby, w jakie ekipy upamiętniają 1000. wyścig Formuły 1. Swoje pomysły przedstawili też kierowcy.
Poprawki
Mamy trzeci wyścig sezonu, a zespoły po raz kolejny pokazują nam swoje nowe pomysły aerodynamiczne. Podobnie, jak to było w Bahrajnie, zespoły przygotowały ulepszenia, które pozwolą im zyskać nieco czasu.
Red Bull
Red Bull będzie natomiast testował dwa różne przednie skrzydła w Chinach…
Las 2 especificaciones d ala de Red Bull con diferentes configuraciones d flaps pic.twitter.com/l3E8tRgM1s
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
Red Bull vuelve a cerrar la platina lateral. pic.twitter.com/CkUpXqDTfs
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
…oraz tylnego skrzydła.
Red Bull volverá a salir mañana con 2 configuraciones d ala posterior. Menos carga para Gasly, más para Verstappen. En Baréin ya probaron así en libres 1. #ChineseGP pic.twitter.com/JcJZQWfKjf
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
Haas
Zmiany w zakresie tylnego skrzydła zaszły również w Haasie.
Nueva ala posterior para Haas con V invertida más acentuada y dos cortes en el biplano. #ChineseGP pic.twitter.com/EyXaNctFZA
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
Mercedes
Nowe wykończenia bocznych płatów przedniego skrzydła przygotował Mercedes.
Nueva platina lateral del ala delantera d Mercedes. Borde d fuga recortada. La base del pie también esta recortada en la parte final. pic.twitter.com/Kd0IJBMPc2
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
Jest też nowa krzywizna tzw. D-wing…
La nueva ala d Mercedes también presenta diferente curvatura del ala principal, más acentuada en unión con platina. pic.twitter.com/BTnJb2CHiz
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
… oraz zagięcia na płatach przedniego skrzydła.
En esta comparativa se aprecia la diferente curvatura d plano principal y flaps con unión a platina lateral. Además Mercedes está explorando con diferentes versiones d extremos d flaps con más y menos cuerda. pic.twitter.com/IClztkTQnM
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
⚙️ @MercedesAMGF1 ha portato in Cina un nuovo update alla sua ala anteriore. Novità sia nel bordo d'attacco del mainplane che nella parte terminale dell'endplate. Si continua con un concetto aero piuttosto diverso da Ferrari @FUnoAT #ChineseGP #FUnoAT https://t.co/aQNivgcuPs pic.twitter.com/r5yKGfUuu7
— PG Tech (@SmilexTech) April 11, 2019
Racing Point
Nowa podłoga na Chiny została przygotowana przez ekipę Lance Strolla i Segio Pereza.
Nuevo fondo plano d Force India q presenta un corte extra longitudinal en el lateral. #ChineseGP pic.twitter.com/WI9Dvq0eaR
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) April 11, 2019
1000. wyścig – na bolidach
Ekipy ozdobiły swoje bolidy na 1000. wyścig Formuły 1. Poniżej zobaczycie galerię zdjęć zespołów. Fotki Alberta Fabregi.
1000. wyścig – na kaskach
Swoje kaski postanowili przyozdobić też kierowcy F1. Zobaczcie ich zmiany.
Agata Bednarczuk