Jakkolwiek tytuł brzmi zabawnie i irracjonalnie, to właśnie we francuskim Disneylandzie Renault zamierza rozpocząć trwającą od kwietnia do maja kampanię marketingową przed GP Francji na torze Paul Ricard.
Zespół Renault F1 Team zamierza odwiedzić w ciągu dwóch nadchodzących miesięcy aż 15 lokalizacji, w których w ramach kampanii marketingowej promować się będzie przed tegorocznym Grand Prix Francji. Domowy wyścig dla Renault wrócił do kalendarza w ubiegłym roku, fani jednak mieli pewne problemy z dotarciem na tor m.in. z powodu gigantycznych korków.
Na swoim roadshow Renault pojawi się z bolidem E20 w specyfikacji z 2012 roku oraz z R.S.01, za których sterami zasiądą Nico Hulkenberg i Daniel Ricciardo. Roadshow przebiegać będzie następująco:

Australian Grand Prix, Friday 15th March 2019. Albert Park, Melbourne, Australia.
6-7.04.: Disneyland Park Paris
20.04.: Marck (Pas-de-Calais)
26.04.: Pierre-Bénite (Rhône)
27.04.: Gap (Hautes-Alpes)
28.04.: Valence (Drôme)
May 1.05.: Nice (Alpes-Maritimes)
May 2.05.: Auron (Alpes-Maritimes)
May 3.05.: Châteaurenard (Bouches-du-Rhône)
May 4.05.: Salon-de-Provence (Bouches-du-Rhône)
May 5.05.: Toulon (Var)
May 8.05.: Aix-en-Provence (Bouches-du-Rhône)
May 9.05.: TBA
May 10.05.: Sisteron (Alpes-de-Haute-Provence)
11.05.: La Londe-les-Maures (Var)
12.05.: Saint-Raphaël (Var)
Grand Prix Francji na torze Paul Ricard odbędzie się 23 czerwca.
Przemysław Garczyński