KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Marcin Rentflejsz, szymon034, Tomasz Ignaczak, Izabela Ch, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Grzegorz Wojtaszewski, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Paweł Kozłowski, Michał Pędzikiewicz.
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
I fit I sit, Dastan, Piotr, Kamil Orczyk, Robert

Wyniki

ghiotto iec

Luca Ghiotto dołącza do Inter Europol Competition

 

Inter Europol Competition sfinalizował swój skład na nadchodzący sezon European Le Mans Series, a Luca Ghiotto dołączył do polskiego zespołu.

Luca będzie rywalizował Orecą z numerem #34 w kategorii LMP2. W składzie kierowców samochodu #34 znaleźli się jeszcze Clement Novalak i Ollie Gray. Luca podobnie jak Clement, ma duże doświadczenie w wyścigach singleseaterów.

Z sukcesami ścigał się w GP3, GP2 i Formule 2. W sezonie 2019 w Formule 2 był sklasyfikowany na trzecim miejscu.

W ubiegłym roku, Włoch testował z zespołem Nissan Formula E, w ramach swojej roli kierowcy symulatora. Był także odpowiedzialny za rozwój zespołu. Ponadto kierowca z platynową licencją ma na swoim koncie wiele startów w wyścigach długodystansowych, zarówno w GT, jak i prototypach, a teraz z entuzjazmem czeka na debiut w European Le Mans Series.

 

Inter Europol Competition wystawi w serii trzy samochody: #43 Oreca LMP2 z Vladem Lomko, Tomem Dillmannem i Sebastianem Alvarezem oraz #34 LMP2 z Clementem, Ollie i Lucą. W Ligier #88 w kategorii LMP3 wystartują Alex Bukhantsov, Pedro Perino i Kai Askey.

European Le Mans Series składa się z sześciu rund. Do tegorocznego sezonu zgłosiła się rekordowa liczba zespołów – 43. Mistrzostwa rozpoczną się w kwietniu na Circuit de Barcelona-Catalunya, a zakończą w październiku, tradycyjnie na torze Portimao w Algarve.

Luca Ghiotto #34 LMP2: “Mamy mocny skład i jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do Inter Europol Competition oraz kolegów z zespołu Clementa i Ollie’ego. Europejska seria Le Mans jest bardzo silna i wszyscy musimy dać z siebie maksimum, aby odnieść sukces i myślę, że tak się stanie. Uwielbiam europejskie tory, wszystkie są mega, ale szczególnie nie mogę się doczekać Mugello. Nie mogę się doczekać tego wyścigu w LMP2; to tor, który uwielbiam i który jest idealny dla tych samochodów. Minęło trochę czasu od mojego ostatniego wyścigu; dużo czasu spędzałem na torze, ale chcę rywalizować, co sprawia, że ta okazja z IEC i ELMS jest o wiele bardziej ekscytująca. Rok 2024 będzie wspaniały; nie mogę się doczekać powrotu na tor w Barcelonie”.

Źródło: Informacja prasowa

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 4 kwietnia:
godz. 4:30 – 1. Trening
godz. 8:00 – 2. Trening

Sobota, 5 kwietnia:
godz. 4:30 – 3. Trening
godz. 8:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 6 kwietnia:
godz. 7:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi