KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Renault Sport Trophy Spa

To będzie wyjątkowy start dla Robera Kubicy. Powrót na tor Spa i to w Renault będzie ekscytujący również dla nas. Poznajcie jego szczegóły!

Runda na SPA będzie 5. w tegorocznym sezonie Renault Sport Trophy. W serii tej rywalizują tak znani kierowcy jak Kevin Korjus czy France Nelson Panciatici. Każdy wyścig tej serii składa się z dwóch 90-minutowych treningów, dwóch 20-minutowych sesji kwalifikacyjnych, 70-minutowego wyścigu endurance oraz 25-minutowego sprintu.

Harmonogram

Kierowcy na Spa przejadą 3 sesje treningowe trwające 55 minut, dwie sesje kwalifikacyjne liczące 20 minut oraz 3 wyścigi. Pierwszy z nich będzie liczył 70 minut + 1 okrążenie, a drugi 25 minut + jedno okrążenie. Oto harmonogram godzinowy startów Renault Sport Trophy:

Piątek, 23 września
godz. 9:00 – 9:55 – Trening 1
godz. 10:15 – Odprawa techniczna
godz. 10:20 – Sesja autografów
godz. 13:05 – 14:00 – Trening 2
godz. 17:05 – 18:00 – Trening 3
godz. 18:20 – Briefing kierowców

Sobota, 24 września
godz. 9:00 – (;20 – Kwalifikacje 1
godz. 12:45 – 13:05 – Kwalifikacje 2
godz. 15:50 – 17:05 – Wyścig 1

Niedziela, 25 września
godz. 9:50 – 10:20 – Wyścig 2
godz. 12:15 – 12:45 – Wyścig 3


Pogoda

W piątek i niedzielę możemy mieć pewne niespodzianki jeżeli chodzi o pogodę.


Wypowiedź Roberta

“Szybko poczułem się dobrze za kółkiem R.S. 01 i nawet na krętym torze Ales było bardzo szybko, szczególnie przy mocy karbonowych hamulców. Byłem zaskoczony tym, jak późno przed zakrętem można hamować, nawet kiedy wykorzystuje się maksymalną dostępną przyczepność. Nie mogę doczekać się jazdy na SPA, gdzie siła docisku generowana przez samochód odgrywa dużą rolę” – powiedział Robert Kubica.


O samochodzie

Samochód, którym będzie ścigał się Kubica to prototypowe auto na podwoziu Dallary z karbonowym monokokiem i stalową klatką bezpieczeństwa, które są zgodne ze standardami FIA LMP1 z 2014 roku. Silnik rozkręca się do 6800 obrotów na minutę przy których osiąga moc aż 550 koni mechanicznych. Moc ta przenoszona jest na tylną oś, a rozdzielana przez półautomatyczną skrzynię biegów. Zmienia się je za pomocą łopatek przy kierownicy. Auto jeździ na oponach Michelin o średnicy 18 cali. Jest długie na 471 cm, szerokie na 2 metry, wysokie na prawie 112 centymetrów a rozstaw osi to 2744 milimetry. Waży przy tym 1145 kilogramów, a jego bak mieści 150 litrów paliwa.

Bądź na bieżąco
Archiwum
Popularne tagi