KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Bronex osłona silnika

Dlaczego polscy kierowcy wybierają osłonę silnika od Bronex

68ece63a921ec.webp

Powszechne przekonanie, że w Europie wszystkie samochody poruszają się po idealnie gładkich drogach, jest dalekie od rzeczywistości. W Polsce nie brakuje miejsc, gdzie można przejechać jedynie po drodze gruntowej lub żwirowej. Nierówności nawierzchni, ryzyko zabrudzenia komory silnika oraz niepożądane uderzenia sprawiają, że osłona silnika z pewnością nie jest zbędnym dodatkiem.

Dlaczego polscy kierowcy montują osłonę miski olejowej
Właściciele samochodów używanych do celów komercyjnych, rolnicy, budowlańcy, kurierzy – wszyscy oni muszą liczyć się z zagrożeniami dla komory silnika. Zagrażają jej:

  • wilgoć. Woda na drogach, powstająca w wyniku opadów deszczu lub topnienia śniegu, często występuje w dużych ilościach. Korozja szybko niszczy metalowe elementy, a wilgoć stanowi zagrożenie dla złączy elektrycznych, styków i przewodów auta;
  • zanieczyszczenia. Drobne cząsteczki utrudniają pracę ruchomych części, przyspieszają ich zużycie i pogarszają odprowadzanie ciepła z silnika;
  • uszkodzenia mechaniczne. Uderzenie kawałka lodu, garści żwiru, kamienia lub krawężnika może przebić miskę olejową.

Dodatkowe korzyści z montażu osłony silnika:

  1. Poprawiają się właściwości aerodynamiczne pojazdu. Strumień powietrza uderzający w podwozie działa z siłą o 30% mniejszą i nie powoduje zawirowań.
  2. Samochód trudniej ukraść, ponieważ szybkie odłączenie alarmu jest niemożliwe.
    To mocne argumenty przemawiające za montażem osłony silnika.

Zalety osłony miski olejowej od Bronex

68ecf9d512974.webp
Szczególne zainteresowanie polscy kierowcy wykazują wobec osłon produkowanych przez ukraińską firmę Bronex. Czym się wyróżniają:

  • wykonywane są na nowoczesnym sprzęcie i testowane przy użyciu technologii komputerowych;
  • produkowane ze stali walcowanej na zimno o grubości 2,2 mm. Materiał charakteryzuje się sztywnością, wytrzymałością i dużą odpornością na uszkodzenia. Stalową płytę trudno zniszczyć – a jeśli już się to zdarzy, łatwo ją naprawić poprzez spawanie lub prostowanie;
  • posiadają powłokę antykorozyjną. Linia Standart pokryta jest farbą proszkową, a Premium – ocynkiem;
  • łatwe w montażu, idealnie dopasowane do fabrycznych otworów. Instalację można wykonać samodzielnie, bez wizyty w serwisie samochodowym;
  • są niedrogie.

Dobranie odpowiedniej osłony miski olejowej na stronie jest bardzo proste. Wystarczy wskazać markę, model i rok produkcji samochodu, a następnie kliknąć „Dobierz”. Po zakupie otrzymujesz roczną gwarancję.

Artykuł sponsorowany

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Las Vegas

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

Czekamy na decyzję...

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 21 listopada:
godz. 1:30 – 1. Trening
godz. 5:00 – 2. Trening

Sobota, 22 listopada:
godz. 1:30 – 3. Trening
godz. 5:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 23 listopada:
godz. 5:00 – Wyścig

Popularne tagi