KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski

Harmonogramy

Wyniki

F1 Grand Prix of Austria - Practice & Sprint Qualifying

Verstappen przeprosił zespół. Wolff ocenia jego manewr



Szefowie Red Bulla i Mercedesa odnieśli się do starcia swoich kierowców w końcówce GP Hiszpanii, za które Max Verstappen dostał karę 10 sekund i 3 punkty karne.

Przeprosił

 

Jak wiemy, Max Verstappen dziś opublikował post w social mediach, w którym przyznał, że jego zachowanie nie było właściwe.

Również w social mediach odezwał się szef Red Bulla, Christian Horner, który odnosząc się do wczorajszego wyścigu napisał, że Max Verstappen jechał na lepszej strategii i gdyby nie samochód bezpieczeństwa, zagroziłby Lando Norrisowi w walce o 2. miejsce.

“Mieliśmy pewne podium i ważne punkty w klasyfikacji generalnej” – skwitował Horner.

 

Odniósł się on również do zachowania Maxa Verstappena w starciu z George Russellem.

“Max przeprosił podczas odprawy za swój incydent z Russellem” – stwierdził szef Red Bulla.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Christian Horner (@christianhorner)

Wolff zdziwiony

 

Jak się okazuje, w trakcie walki w Mercedesie nie wszyscy zdawali sobie sprawę, że Verstappen dostał polecenie przepuszczenia rywala z Mercedesa.

 

“Dowiedziałem się, że Max dostał polecenie, żeby przepuścić George`a. Nie wiedziałem o tym w trakcie wyścigu. Myśleliśmy, że ma problem z samochodem i dlatego wychodzi tak wolno z 4. zakrętu” – powiedział Toto Wolff tuż po zakończeniu wyścigu, cytowany przez planetf1.com.

“Jeżeli to była po prostu zemsta drogowa, czego nie potrafię sobie wyobrazić, to niedobrze. Ale nie wiemy, co chciał osiągnąć. Czy chciał przepuścić George`a i od razu go wyprzedzić? Dla mnie to niezrozumiałe” – dodaje Toto.

“Nie wiem, jaka była jego motywacja, ale to nie było miłe” – stwierdza szef Mercedesa.

fot. Red Bull Content Pool



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Kanady

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 13 czerwca:
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:00 – 2. trening

Sobota, 14 czerwca:
godz. 18:30 – 3. trening
godz. 22:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 15 czerwca:
godz. 20:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

24h Le Mans

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi