KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski

Harmonogramy

Wyniki

AF_Corse_FIA_WEC_Spa (1)

“Nie skapitalizowaliśmy znakomitego potencjału”



Kierowcy AF Corse #83 są zawiedzeni przebiegiem wyścigu WEC na Spa, wiedząc, że mogli walczyć w nim o najwyższe cele, gdyby nie problem techniczny.

Awaria zdarzyła się podczas pierwszej zmiany, którą jechał Phil Hanson.

“Po kilku okrążeniach od startu mieliśmy problem, który pogarszał się podczas mojego stintu. Zjechaliśmy myśląc, że jesteśmy w stanie go rozwiązać, ale niestety nie udało się. Teraz czas spoglądać naprzód – w kierunku Le Mans. Zawsze czuję się tam komfortowo, a Ferrari ma tam bardzo dobrą historię. Poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko, a inne zespoły będą bardzo mocne. Spodziewamy się bardzo ciężkiego wyścigu, ale ogólnie wykonujemy bardzo dobry postęp” – mówi Brytyjczyk.

Gdy w sobotę Yifei Ye wyjeżdżał na tor, było już pewne, że AF Corse #83 nie wywalczy punktów w tym wyścigu.

 

“To był pechowy wyścig dla nas, ale jestem zadowolony z wyniku całego zespołu, który wywalczył dublet. O naszym wyścigu nie mam zbyt wiele do powiedzenia. To po prostu nie był nasz dzień. Mam nadzieję, że następnym razem będziemy mieć więcej szczęścia” – powiedział Yifey Ye.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Yifei Ye 叶一飞 (@yifei_ye)

Wypowiedzi Roberta dla powrotroberta.pl prezentowałem Wam tutaj. Co przekazuje nam informacja prasowa AF Corse?

 

“Gratulacje dla Ferrari za zdominowanie całego weekendu – nie tylko w Hypercarach, ale również w LMTG3. Wspaniale było widzieć wierzgającego ogiera, triumfującego we wszystkich kategoriach. Dla nas to był ciężki dzień i nie byliśmy w stanie skapitalizować znakomitego potencjału, który pokazaliśmy w treningach. Ale takie są wyścigi” – mówi Robert Kubica.

Z pracy zespołu był zadowolony jego manager, Gabriele Marazzi.

“Spa potwierdziło znakomitą formę Ferrari 499P na początku sezonu z kolejnym dubletem. Niestety samochód numer 83 miał pechowy wyścig z problemem z silnikiem, który zmusił nas do wymiany turbo. Chłopaki wykonali znakomitą pracę, pozwalając autu wrócić do akcji i dojechać do mety, zapewniając bardzo ważne zwycięstwo w klasyfikacji aut prywatnych” – mówi Włoch.

Klasyfikacje WEC po tej rundzie znajdziecie tutaj.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Kanady

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 13 czerwca:
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:00 – 2. trening

Sobota, 14 czerwca:
godz. 18:30 – 3. trening
godz. 22:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 15 czerwca:
godz. 20:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

24h Le Mans

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi