KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

haris-khan-v40H7tLOZII-unsplash (1)

Odkryj moc przygody z Segway AT10 L EPS i Segway AT10 WL Limited

Wyobraź sobie maszynę, która łączy w sobie surową moc, nowoczesną technologię i niepowtarzalny design, gotowa sprostać najtrudniejszym wyzwaniom terenowym. Segway AT10 L EPS oraz Segway AT10 WL Limited to quady stworzone dla tych, którzy nie uznają kompromisów – zarówno na bezdrożach, jak i w codziennych zadaniach. Te wyjątkowe pojazdy oferują coś więcej niż tylko jazdę – to przepustka do świata adrenaliny i wolności, gdzie granice wyznacza jedynie Twoja wyobraźnia. Sprawdź na własnej skórze!

Oba modele wyróżniają się zaawansowanymi rozwiązaniami, które rewolucjonizują off-roadowe doświadczenia. Od potężnych silników po inteligentne systemy wspomagania, Segway AT10 L EPS i Segway AT10 WL Limited są odpowiedzią na potrzeby zarówno pasjonatów ekstremalnych przygód, jak i tych, którzy szukają niezawodnego partnera do pracy w trudnym terenie. Przyjrzyjmy się, co sprawia, że te quady wyznaczają nowe standardy w swojej klasie.

Potęga silnika i niezrównana dynamika

Sercem obu maszyn jest czterosuwowy silnik o pojemności 999 cm³ i mocy 97 KM, który zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 8 sekund. Segway AT10 L EPS to idealny wybór dla tych, którzy cenią sobie dynamiczną jazdę połączoną z precyzyjnym sterowaniem, wspieranym przez zaawansowany układ wtryskowy Bosch. Z kolei Segway AT10 WL Limited podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej dzięki momentowi obrotowemu 92 Nm, oferując zapierające dech w piersiach osiągi nawet na najbardziej wymagających trasach. Te quady nie tylko radzą sobie z błotem czy stromymi wzniesieniami – one je pokonują z gracją.

Technologia, która ułatwia życie

Nowoczesność to znak rozpoznawczy obu modeli. Segway AT10 L EPS wyposażono w system wspomagania kierownicy z trzema trybami pracy, co pozwala dostosować prowadzenie do indywidualnych preferencji. Segway AT10 WL Limited idzie o krok dalej, oferując możliwość personalizacji ustawień za pomocą aplikacji mobilnej – od limitu prędkości po odblokowanie pojazdu przez Bluetooth. Dzięki temu jazda staje się nie tylko komfortowa, ale i intuicyjna, a Ty masz pełną kontrolę nad maszyną w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy eksplorujesz dzikie szlaki, czy wykonujesz ciężką pracę.

Odkryj wolność jazdy z Segway AT5 S i Segway AT5L EPS

Stabilność i wytrzymałość na każdym kroku

Konstrukcja obu quadów została zaprojektowana z myślą o trudnych warunkach. Segway AT10 L EPS zachwyca stabilnością dzięki precyzyjnie dostrojonemu zawieszeniu i solidnemu podwoziu, które sprawdza się na wyboistych drogach. Segway AT10 WL Limited wyróżnia się dodatkowo wydłużonymi wahaczami i poszerzonymi błotnikami, co zwiększa prześwit i chroni przed przeszkodami. Oba modele oferują także imponującą ładowność – do 100 kg na bagażnikach – oraz uciąg sięgający 700 kg.

Segway AT10 L EPS i Segway AT10 WL Limited to więcej niż quady – to styl życia dla tych, którzy pragną przeżywać każdą chwilę na własnych zasadach. Niezależnie od tego, czy szukasz maszyny do pokonywania trudnych szlaków, czy niezawodnego wsparcia w codziennych obowiązkach, te pojazdy dostarczą Ci emocji i funkcjonalności na najwyższym poziomie.

Artykuł sponsorowany

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Spa

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 2 maja:
godz. 18:30 – Trening
godz. 22:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 3 maja:
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 4 maja:
godz. 22:00 – Wyścig

Popularne tagi