Poniżej znajdziecie tabelę wykorzystania poszczególnych elementów jednostki napędowej w Formule 1 w sezonie 2025 przez poszczególnych kierowców.
Po GP Arabii Saudyjskiej [5/24]
Kierowca | Zespół | ICE (limit 4) | TC (4) | MGUH (4) | MGUK (4) | ES(2) | CE (2) | Ex (8) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
George Russell | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Charles Leclerc | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Lewis Hamilton | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Pierre Gasly | Alpine Renault | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Jack Doohan | Alpine Renault | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Alexander Albon | Williams Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Carlos Sainz | Williams Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Liam Lawson | RB Honda RBPT | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Isack Hadjar | RB Honda RBPT | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Oliver Bearman | Haas Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Esteban Ocon | Haas Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Lando Norris | McLaren Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ICE – wewnętrzny silnik spalinowy – 4 na sezon
TC – turbosprężarka – 4 na sezon
MGU-H – generator odzyskiwania energii cieplnej – 4 na sezon
MGU-K – generator odzyskiwania energii kinetycznej – 4 na sezon
ES – bateria – 2 na sezon
CE – elektronika sterująca – 2 na sezon
EX – wydech – 8 na sezon