Trwają zmiany w dziale technicznym Astona Martina, z którymi ekipa z Silverstone wiąże duże nadzieje. Nie obyło się jednak bez problemów.
Newey pracuje
Adrian Newey rozpoczął pracę w fabryce Astona Martina w Silverstone. Pierwszym dniem pracy był 3 marca, a Newey będzie zajmował się przede wszystkim tworzeniem bolidu na sezon 2026, gdy w Formule 1 dojdzie do rewolucji technicznej.
Genialny konstruktor będzie też zapewne podpowiadał w sprawie tegorocznej konstrukcji Astona, która podczas testów prezentowała się wręcz fatalnie.
Pracy będzie zatem sporo i pojawiły się doniesienia, że w nowej fabryce zespołu przygotowano Neweyowi miejsce do wypoczynku i spania
Cardile przegrywa
Na rozpoczęcie pracy w Astonie będzie musiał jednak poczekać Enrico Cardile, były szef działu rozwoju nadwozia Ferrari. Transfer został ogłoszony w ubiegłym roku i Aston liczył na to, że Cardile zacznie pracę na początku roku w roli dyrektora technicznego.
Sprzeciwiało się temu Ferrari, które zaznaczało, że Cardile obowiązuje klauzula o zakazie konkurencji pracy w innym zespole Formuły 1. Sąd przyznał rację ekipie z Maranello i w związku z tym Cardile zacznie pracę dopiero 18 lipca.