KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski

Harmonogram

Jan_Przyrowski_2025_Campos_Ogłoszenie_5

Przyrowski zostaje w Hiszpańskiej Formule 4

 

Jan Przyrowski ogłosił swoje wyścigowe plany na sezon 2025. Polski kierowca pozostanie w Hiszpańskiej Formule 4 i będzie kontynuował współpracę z zespołem Campos Racing.

Celem 16-latka jest walka o zwycięstwa oraz mistrzostwo serii, które otworzą mu drogę do wyższej kategorii w drodze do F1. Już na początku lutego zawodnik z Rossoszycy wyjedzie na tor podczas inauguracji Formuły Winter Series.

Przyrowski pewny swojej przyszłości

 

Jeszcze pod koniec zeszłego roku Jan Przyrowski mówił, że jest na 90% pewien kontynuacji współpracy z Camposem w Hiszpańskiej Formule 4 w sezonie 2025. Dziesiąty zawodnik poprzedniej kampanii obrał sobie za cel poprawę wyników i zebranie większego doświadczenia. Dziś – 10 stycznia 2025 roku – oficjalnie wiemy już, że przed nim walka o najwyższe cele we wspomnianej serii. Możemy oczekiwać, że drugi sezon w hiszpańskiej edycji F4 przyniesie znacznie lepsze wyniki, ponieważ wnioski z sezonu 2024 wyciągnięte przez kierowcę z Rossoszycy i jego zespół powinny zaprocentować. Dobrą rozgrzewką będą starty 16-latka w Formule Winter Series, czyli serii, która poprzedza główny czempionat. Sam zainteresowany nie ukrywał, że jest bardzo zadowolony z kontynuacji rozwoju.

 

“Jestem bardzo szczęśliwy, że będę mógł kontynuować współpracę z zespołem Griffin Core by Campos przez kolejny rok. Mam nadzieję, że wszystko, czego nauczyłem się w zeszłym roku, okaże się przydatne i że będę mógł kontynuować naukę w Campos Racing” – mówi Jan Przyrowski.

“Wierzę, że razem będziemy walczyć o najwyższe cele w nadchodzącej kampanii. Po zeszłorocznych zmaganiach czuję spory niedosyt, a głód sukcesu sprawia, że nie mogę się doczekać pierwszych startów w tym roku. Przede mną walka w Formule Winter Series i następnie w Hiszpańskiej Formule 4. Zarówno mnie oraz zespół czeka wiele wyzwań, którym postaramy się sprostać. Każdy chce nawiązać do mistrzowskich tradycji, co czuć w każdej części Camposu. Już teraz chciałbym zaprosić wszystkich do śledzenia wyścigów z naszym udziałem. Będzie się działo!” – dodał polski kierowca.

Plany startowe

 

Jan Przyrowski rozpocznie sezon 2025 od startów w Formule Winter Series. Jego program obejmie wszystkie trzy rundy. Kalendarz serii przedstawia się następująco:
1. 7 – 9 lutego – Jerez, Hiszpania
2. 21 – 23 lutego – Portimão, Portugalia
3. 7 – 9 marca – Navarra, Hiszpania



Za to już pod koniec marca br. wystartuje Hiszpańska Formuła 4, której kalendarz składa się z 7 rund. W sumie daje to nam aż 21 wyścigów, w których nie zabraknie emocji. Oto, jak się prezentuje kalendarz:
1. 28 – 30 marca – MotorLand Aragón, Hiszpania
2. 2 – 4 maja – Navarra, Hiszpania
3. 6 – 8 czerwca – Portimão, Portugalia
4. 20 – 22 czerwca – Paul Ricard, Francja
5. 19-21 sierpnia – Jerez, Hiszpania
6. 17- 19 października – Ricardo Tormo, Hiszpania
7. 14 – 16 listopada – Barcelona-Catalunya, Hiszpania
W sumie przez 9 wyścigowych weekendów Jan Przyrowski będzie ścigał się na terenie Hiszpanii. Dwukrotnie pojawi się także w Portugalii oraz raz we Francji. Przed rossoszycianinem intensywny rok 2025.

Jan Przyrowski w drodze do F1

 

Sezon 2024 pokazał, że polski kierowca regularnie rywalizuje w czołówce. Jan Przyrowski dwukrotnie stawał na podium w klasyfikacji generalnej wyścigu oraz trzykrotnie ustanawiał najszybszy czas okrążenia. Wiele razy kierowca Camposu gościł na wyścigowym podium jako jeden z trzech najlepszych debiutantów.

Pierwszy rok w single-seaterach dostarczył Polakowi sporo doświadczenia, które w sezonie 2025 postara się w pełni wykorzystać, aby walczyć o zwycięstwa i mistrzostwo. Najpierw w Formule Winter Series, a później w Hiszpańskiej Formule 4. Bardzo dobra kampania otworzy mu awans do wyższej kategorii w drodze do F1.

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Las Vegas

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 21 listopada:
godz. 1:30 – 1. Trening
godz. 5:00 – 2. Trening

Sobota, 22 listopada:
godz. 1:30 – 3. Trening
godz. 5:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 23 listopada:
godz. 5:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

Czekamy na decyzję...

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi