KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

F1 Grand Prix Of Singapore

Verstappen „rozważy swoją przyszłość w F1” jeżeli FIA nie zmieni swojej polityki



Max Verstappen przyznaje, że takie kary jak ta z GP Singapuru, odbierają mu chęci startów w Formule 1.

Podczas czwartkowej konferencji prasowej kierowców, Max Verstappen użył przekleństwa na określenie swojego samochodu. Holender został potem wezwany do sędziów, którzy musieli trzymać się przepisów i nałożyli na niego karę prac społecznych.

Wszystko to pokłosie zmian w regulaminie dotyczących przekleństw i wypowiedzi Mohammeda ben Sulayema, który powiedział, że nie chce by kierowcy „przeklinali jak raperzy”.

Verstappen był pytany, czy polityka FIA dotycząca kar sprawi, że może rozważyć ponownie swoją przyszłość w F1.

 

„Na pewno. Tak. Cóż, te rzeczy na pewno decydują o mojej przyszłości. Gdy nie możesz być sobą i musisz radzić sobie z takimi głupimi rzeczami… Jestem w takiej fazie mojej kariery, w której nie chcę zajmować się czym takim. To naprawdę męczące” – mówi Max.

Trzykrotny mistrz świata F1 mówi, że chce cieszyć się swoim czasem w sporcie, a nie być rozpraszanym przez niepotrzebne tematy.

„Oczywiście to wspaniale mieć sukcesy i wygrywać wyścigi, ale kiedy już to osiągnąłeś – masz mistrzostwo i zwycięstwa – to chcesz mieć też dobrą zabawę” – zaznacza Verstappen.

„Wszyscy cisną ile mogą, wszyscy walczą, nawet z tyłu stawki. Ale kiedy musisz mierzyć się ze wszystkimi takimi głupimi sytuacjami… dla mnie to nie jest sposób, w który chcę dalej uczestniczyć w tym sporcie, to pewne” – dodaje kierowca Red Bulla.

 

Jednocześnie nie sądzi on, by Międzynarodowa Federacja Samochodowa przejęła się jego groźbami.

Po otrzymaniu kary, Verstappena wsparli inni kierowcy, nie zgadzając się z takimi wytycznymi FIA. Lewis Hamilton powiedział nawet, że Max powinien zignorować karę i nie odbyć nakazanych mu prac społecznych.

Co o takim pomyśle myśli Max?

„To nie on dostał karę… A ja nie wiem, jak poważnie FIA traktuje takie rzeczy. Ale dla mnie dość to dość. Zobaczymy, nie mam wątpliwości, że wszystko przed nami. Formuła 1 poradzi sobie beze mnie, ja poradzę sobie bez Formuły 1” – mówi Verstappen.

„W tym momencie nie myślę nawet o tej decyzji. Jestem skupiony na osiągach, na tym co będzie w Austin i kolejnych rundach. Nie powinienem marnować energii na myślenie o tym bo to głupie” – dodaje Max.

Na podstawie: f1i.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi