KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski

GP Monako

Lando Norris, McLaren MCL38

Norris przyznaje: Jesteśmy daleko z tyłu



Przed Grand Prix Azerbejdżanu McLaren był zdecydowanym liderem rywalizacji w Baku. Wygląda jednak na to, że tak łatwo nie będzie.

W pierwszym treningu w Baku Lando Norris wykręcił czwarty czas. W drugim podczas szybkiego kółka przeszkodził mu Pierre Gasly i szybszym kierowcą McLarena był Oscar Piastri, autor piątego czasu.

McLaren nie wyróżniał się na tle rywali i można było wysnuć wniosek, że są na równi z Red Bullem, Ferrari czy Mercedesem.

“Myślę, że czas Oscara w drugim treningu mniej więcej pokazuje, gdzie jesteśmy. Myślę jednak, że inne zespoły nie cisnęły mocno więc mamy sporo do nadrobienia. W porównaniu z Mercedesem, Ferrari czy Red Bullem tracimy 0,4 sekundy. Przed nami dużo pracy” – mówił Norris po treningach do Grand Prix Azerbejdżanu.

 

Co ciekawe, Anglik przyznaje, że nie jest zaskoczony gorszą formą McLarena w Baku.

“Było wiele torów w tym sezonie, na których nie byliśmy szybcy. Ludzie myślą, że jesteśmy najlepsi wszędzie, ale to nieprawda. Wykonywaliśmy dotychczas bardzo dobrą pracę, a inne zespoły niekoniecznie” – mówi Norris.

“Tu w Baku Ferrari zawsze było bardzo szybkie. Myślę, że w tych warunkach na torze Mercedes będzie bardzo szybki. Jest tu bardzo ślisko, a my spisujemy się lepiej na torach z wyższą przyczepnością. Jest nam trudno w tym momencie, ale będziemy ciężko pracować. Samochód nadal jest niezły i jestem pewien, że wyciśniemy z niego dobre okrążenie, ale wyraźnie nie jesteśmy tam, gdzie w ostatnich wyścigach” – dodaje Lando.

 

Nieco mniej o formę ekipy martwi się Oscar Piastri.

“Myślę, że to był dobry dzień. Trudno w tym momencie wiedzieć gdzie jesteśmy bo tor bardzo ewoluuje. Powiedziałbym jednak, że jesteśmy mniej więcej tam gdzie zakladaliśmy. Ferrari wygląda bardzo mocno, Red Bull jest szybki, podobnie jak Mercedes” – mówi Piastri.

“Myślę, że w tym momencie każdy zespół z czołowej czwórki wygląda dobrze. Nasze długie przejazdy są konkurencyjne, co jest dobre. Jutro będzie o co walczyć” – dodaje Australijczyk.

Na podstawie: racefans.net



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Monako

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 23 maja:
godz. 13:30 – 1. trening
godz. 17:00 – 2. trening

Sobota, 24 maja:
godz. 12:30 – 3. trening
godz. 16:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 25 maja:
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

24h Le Mans

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi