KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

F1 Grand Prix of Saudi Arabia

Marko zdradza datę ogłoszenia drugiego kierowcy RB



Jak się okazuje, niewiele dzieli nas od poznania pełnego składu ekipy Visa CashAPP Racing Bulls na przyszły rok.

Zespół z Faenzy to jeden z dwóch, które nie ogłosiły jeszcze obu zawodników na sezon 2025. Pewnym miejsca może być Yuki Tsunoda. A kiedy poznamy jego partnera?

„Drugi kierowca Racing Bulls zostanie ogłoszony po Singapurze. A dokładnie pomiędzy Singapurem a Austin. Nie w trakcie weekendu w Teksasie, ale wcześniej” – powiedział podczas Grand Prix Azerbejdżanu Marko, cytowany przez Autosport.com.

Jeszcze niedawno Marko deklarował, że we wrześniu ogłoszona zostanie przyszłość Liama Lawsona. Stwierdził wtedy, że Nowozelandczyk „na pewno będzie w jednym z naszych samochodów”. To właśnie Lawson jest faworytem do fotela obok Tsunody.

 

To oczywiście złe wieści dla Daniela Ricciardo, który tym samym straci miejsce w obecnym zespole. Jak pisze jednak Autosport, Australijczyk ma jeszcze szanse na pozostanie w F1, a nawet awans.

Wszystko ma zależeć od postawy samego Daniela oraz Sergio Pereza. Meksykanin jechał bardzo dobrze w Baku, ale weekend skończył bez punktów po kolizji z Carlosem Sainzem. Od wyników w 7 ostatnich rundach sezonu będzie zależało, czy Red Bull nie skorzysta z klauzul wydajnościowych z jego przedłużonego w tym roku kontraktu.

Z drugiej strony swoje wyniki musi poprawić Ricciardo. Daniel w drugiej części sezonu spisuje się nieco lepiej na tle Yukiego Tsunody niż na początku sezonu, ale według dziennikarzy Autosportu to i tak za mało żeby móc wskoczyć na miejsce Pereza.

„Jeżeli moja forma będzie na to zasługiwać, znajdzie się dla mnie mniejsze. Jestem w pełni zdeterminowany by mieć miejsce w Red Bullu w 2025 roku” – mówi Ricciardo w Baku, cytowany przez planetf1.com.

 

„Osiągi mogą być moim najlepszym przyjacielem i jeżeli pokażę, na co mnie stać, to postawi mnie w bardzo dobrej pozycji by jakoś zostać w rodzinie Red Bulla na przyszły rok. Na tym muszę się skupić” – dodaje Ricciardo.

Australijczyk był też pytany o Liama Lawsona i jego dyspozycję.

„Jeżeli chodzi o Liama to widziałem go w ubiegłym roku za kierownicą i myślę, że wykonał znakomitą pracę. Zasługuje na miejsce w stawce i będę się cieszył, jeżeli je dostanie. A co to będzie oznaczał dla mnie? Niepewność. Ale to napędza mnie i upraszcza sprawę. To najlepsze podejście” – dodaje Ricciardo.

Jak myślicie, jak będą wyglądały składy zespołów Red Bulla w przyszłym sezonie?

Na podstawie: autosport.com, planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi