KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski
Press - 24 Hours of Le Mans 2024

Schumacher nadal widzi opcje i czeka



Mick Schumacher deklaruje, że jego priorytetem w sportowej karierze nadal jest Formuła 1 i mówi, że czeka na drugą szansę w serii.

Syn siedmiokrotnego mistrza świata jest obecnie kierowcą programu Alpine w WEC. Niemiec miał nadzieję na zatrudnienie w ekipie Formuły 1 tego producenta w miejsce Estebana Ocona, jednak wszystko wskazuje na to, że tę pozycję dostanie Jack Doohan.

Mick Schumacher deklaruje jednak, że będzie czekał skupiony na szansę w Formule 1.

„Poczekamy i zobaczymy. Myślę, że w tym momencie wszystko jest bardzo otwarte w kontekście Formuły 1. Nadal są trzy czy cztery zespoły, w których są dostępne miejsca i niezakontraktowani kierowcy” – mówi Schumacher w rozmowie z Divebomb.

 

„Teraz, mówiąc to, wiele zespołów nie ma presji na szybkie podjęcie decyzji. Daje mi to trochę czasu, ale oczywiście Formuła 1 zawsze miała dla mnie priorytet i dopóki drzwi nie będą dla mnie kompletnie zamknięte, będę czekał i skupiał się na niej” – dodaje Schumacher.

Obecnie Schumacher jeździ w Długodystansowych Mistrzostwach Świata i uważa on, że jest to bardzo dobra opcja dla każdego zawodnika, który nie ma miejsca w Formule 1.

„Słyszę, że wiele osób jest zainteresowanych WEC, wielu z tych kierowców, którzy nie dostają szansy w Formule 1 lub już zakończyli w niej starty” – mówi Schumacher.

„WEC stało się bardzo mocną drugą opcją po Formule 1. Cieszę się moim czasem tu, ale nie ma nic lepszego niż Formuła 1 więc nieustannie myślę o F1 i to jest to, co naprawdę chcę robić. Oczywiście podczas weekendów wyścigowych WEC skupiam się tylko na nich, ale moim ostatecznym celem jest powrót do auta Formuły 1” – dodaje Mick.

 

Micka czekają jeszcze w tym sezonie jazdy bolidem Formuły 1. Kierowca przyznaje, że nie jest łatwo przesiadać się z jednego auta do drugiego.

„Nadal próbuję się do tego przyzwyczaić szczerze mówiąc. Nigdy nie jest łatwo to robić, ale ogólnie jestem w stanie to robić. Oba auta bardzo różnią się od siebie, ale na szczęście nadal dużo testuję w Formule 1” – mówi Mick.

„Niedawno siedziałem w McLarenie i oczywiście miałem test z Alpine na Paul Ricard. Myślę, że radziłem sobie bardzo dobrze, przesiadając się z jednego auta do drugiego” – dodaje kierowca.

Na podstawie: planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Singapuru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 20 września
godz. 11:30 – 1. trening
godz. 15:00 – 2. trening

Sobota, 21 września
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 22 września
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Mugello ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi