Tuż po zakończeniu tegorocznej edycji Grand Prix Węgier, na torze Hungaroring ruszyły duże prace, mające unowocześnić ten Węgierski obiekt.
Budowę toru Hungaroring rozpoczęto w 1985 roku i już rok później zadebiutował on w Formule 1, w której gości nieprzerwanie do dziś. W tym czasie przechodził stosunkowo nieduże zmiany.
Już w 2022 roku władze toru Hungaroring zapowiedziały przeprowadzenie gruntownych zmian infrastrukturalnych, obejmujących najważniejsze z punktu widzenia zespołów i kibiców części obiektu. Przed tegorocznym wyścigiem udało się zrealizować ich pierwszy etap, obejmujący poszerzenie padoku, odbudowę murów wokół toru oraz stworzenie dwóch tunelu dla kibiców po prostą startową.
Teraz ruszył kolejny etap prac. Tor opublikował zdjęcia zburzonego budynku głównego toru oraz budynków technicznych. Przestała również istnieć trybuna Super Gold.
„Hungaroring jest na drodze do rozwoju. Każda innowacja zaczyna się początkową demolką. W tym momencie prace rozbiórkowe trwają na trybunie Super Gold i w ikonicznym budynku głównym. Fachowcy pracują z ekstremalną prędkością. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnego i innowacyjnego centrum dla wszystkich” – piszą przedstawiciele toru.
We told you that it is going to happen… less than a month after the Hungarian GP, and next phase of the redevelopment works is happening at an F1 pace.#hungaroring #F1Hungary #HungarianGP #redevelopment #marketepito #bayerconstruct pic.twitter.com/Ud68yekcvS
— Hungaroring (@HungaroringF1) August 14, 2024
Przypomnę, że trwa już sprzedaż biletów na przyszłoroczne Grand Prix Węgier. Ponownie warto się spieszyć bo najciekawsze wejściówki dość szybko znikają. Ceny biletów weekendowych zaczynają się od €150. Pełną ofertę biletów i najważniejsze informacje przeczytacie tutaj.
fot. Hungaroring