KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

F1 Grand Prix of Great Britain - Previews

Verstappen ma „w du*pie” krytykę



Max Verstappen dość jednoznacznie odniósł się do komentarzy krytykujących jego walkę z Lando Norrisem w Grand Prix Austrii.

Starcie Holendra i Anglika było bardzo mocno analizowane w ciągu ostatnich dni i pojawiło się wiele wypowiedzi kibiców i ekspertów w tym temacie. Wielu z nich, głównie brytyjskich, krytykowało jazdę Verstappena i jego metody walki.

Pytany o to przed Grand Prix Wielkiej Brytanii Verstappen udzielił dość jednoznacznej odpowiedzi.

„Mam to w du*ie. Jadę do domu, mam swoje życie. Jedyną rzeczą, na której mi zależy jest moja relacja z Lando” – odparł Holender.

Verstappen przyznał, że rozmawiał w poniedziałek rano z Lando Norrisem o tym co się stało, przeanalizowali wszystko i doszli do wniosku, że nadal powinni ścigać się tak jak dotychczas.

 

„Myślę, że doszliśmy do wniosku, że podobała nam się ta walka. Przyjrzeliśmy się incydentowi i to był tak mały głupi kontakt, który niestety miał konsekwencje dla nas obu” – mówi Verstappen.

„Obaj lubimy ostro się ścigać. Robiliśmy to przez wiele lat, nie w Formule 1, ale choćby w ściganiu online. Mieliśmy sporo frajdy razem. I chcemy to kontynuować ponieważ to jest coś, co lubimy robić. I myślę też, że to wspaniałe dla Formuły 1” – dodaje Max.

Wraz z Lando Max przyjrzał się każdemu aspektowi ich walki z Austrii.

„Zgadzamy się w 99% ze wszystkim. I zawsze mówię Lando, że nigdy nie chcę kontaktu z nim. W drugą stronę jest tak samo. Oczywiście zawsze mamy ludzie reakcje, na które trzeba reagować. Ale myślę, że nie było tu błędu w żadną ze stron” – mówi Verstappen.

 

„Oczywiście, podobnie jak przy tworzeniu auta, zawsze chceć być na granicy przepisów. Czasem możesz znaleźć szare strefy w samochodzie czy ściganiu. W przeciwnym wypadku nie aspirujesz do odnoszenia sukcesów” – dodaje Max.

Pytany o swoje komentarze przez radio po wypadku Holender odpowiada, że kierowcy zawsze wypowiadają się na swoją korzyść. „Ja też tak zrobiłem, wszyscy to rozumiemy” – mówi.

Jak w przyszłości Verstappen i Norris będą podchodzić do ścigania ze sobą?

„Idziemy na całość. Tak ustaliliśmy. Tak lubimy to robić. To jest dobre dla Formuły 1” – odpowiada kierowca Red Bulla.

Komentarz Lando Norrisa do tej sprawy przeczytacie tutaj.

Źródło: Autosport.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi