KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

F1 Grand Prix of Hungary - Qualifying

Verstappen do krytyków: „Mogą się odpie*dolić”



Max Verstappen był w bojowym nastroju nie tylko w trakcie Grand Prix Węgier, ale również po wyścigu na Hungaroring.

W trakcie rywalizacji o GP Węgier Max Verstappen wielokrotnie bardzo złościł się przez radio, narzekając przede wszystkim na strategię zespołu. Były też komentarze dotyczące jego incydentu z pierwszego zakrętu na pierwszym okrążeniu.

Red Bull najostrzej zareagował po kolizji Verstappena z Lewisem Hamiltonem gdy Holender próbował udowodnić swoją rację i fakt, że Lewis Hamilton zmieniał tor jazdy na hamowaniu.

„Nie zamierzam wdawać się w walkę przez radio z innymi zespołami Max. Damy sędziom wykonywać swoją pracę. To dziecinne przez radio Max, dziecinne” – odparł Gianpiero Lambiase, inżynier wyścigowy Maxa Verstappena.

 

Pytany po wyścigu o swoje komentarze w stosunku do zespołu, Max jasno odpowiedział swoim krytykom: „Mogą się odpie*dolić”.

„Jasne, byłem podirytowany, ale bywałem już wcześniej. Czasem wciskasz przycisk radia by wyrazić swoją opinię i tak działo się dziś. Liczyłem przez to, że podczas drugiego pit-stopu zostanie podjęta lepsza decyzja. Ale nie została” – wyjaśniał Verstappen.

„Nie rozprasza mnie to podczas jazdy. Jasne, jestem zdenerwowany, ale szybko skupiam się na tym, co muszę robić, na kontrolowaniu samochodu” – dodaje Max.

 

Czy podczas odprawy Verstappen również zamierzał być tak ostry dla ekipy?

„Będziemy mieli odprawę taką jak zawsze, te same kwestie. A ja byłem dziś po prostu podirytowany. Być może zespół w tym momencie nie zdawał sobie sprawy, że podjęli złą decyzję, być może nie widzieli, że jest tak brzemienna w skutkach” – mówi Holender.

„W samochodzie masz inne odczucia. Powiedziałem już wczoraj, że może niektórzy nie nadają na tych samych falach. Wiedziałem, że to będzie trudny wyścig, a pokonanie McLarena będzie trudne. Ale nie byliśmy w stanie zająć nawet 3. miejsca” – dodaje.

Źródło: planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi