KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

samochód (4)

Reklama na samochodzie, która pracuje dla Ciebie nawet na parkingu i w korku — zobacz, dlaczego warto ją wybrać

Czy wiesz, czym charakteryzuje się skuteczna reklama? Przemyślana strategia marketingowa zwiększa rozpoznawalność Twojej marki nawet w momentach, które postrzegasz jako stracony czas. Dlatego reklama na samochodzie to jedno z coraz popularniejszych rozwiązań, z których chętnie korzystają właściciele zarówno małych, jak i dużych biznesów. Jeśli musisz dojeżdżać do swoich klientów lub często pokonujesz trasę z domu do biura, a przy tym nieraz stoisz w korkach, taka forma reklamy będzie idealną inwestycją. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, dlaczego warto zmienić służbowy pojazd w efektywne narzędzie marketingowe.

Skuteczna reklama na samochodzie, która wyróżnia się nieograniczonym zasięgiem

Zastanawiasz się, jak rozpowszechnić wizerunek swojej marki wśród różnych grup odbiorców bez inwestowania w wielkoformatowe billboardy i banery? Godnym uwagi rozwiązaniem jest reklama na samochodzie, które zachwyca swoją mobilnością bez generowania innych kosztów niż zakup paliwa. Dzięki temu, że pojazd porusza się po różnych trasach, informacja o Twoich usługach dociera do potencjalnych klientów w wielu lokalizacjach. Na takiej reklamie skorzystają przede wszystkim przedsiębiorstwa, które aktywnie korzystają ze służbowej floty.

Wyobraź sobie, że prowadzisz restaurację lub firmę cateringową, która dostarcza klientom zamówienia pod drzwi. Samochody dostawcze poruszają się po różnych zakątkach miasta, zatrzymując się na parkingach i niekiedy stojąc również w korkach. Wówczas reklama na samochodzie pozwoli Ci na skuteczne rozpowszechnienie wizerunku marki za sprawą wykorzystania pojazdów, które i tak są w ruchu. W ten sposób dotrzesz do mieszkańców różnych dzielnic bez konieczności inwestycji w dodatkowe ulotki czy banery.

Nowoczesna reklama na samochodzie — co wpływa na jej opłacalność?

Nie bez powodu napisy reklamowe na pojazdach są uważane za jedną z najbardziej opłacalnych form promocji. W porównaniu do tradycyjnych nośników, takich jak billboardy, spoty w telewizji czy polecenia w internecie, inwestycja w reklamę na samochodzie może przynieść Ci duże zyski kosztem mniejszych wydatków. Co wpływa na taką opłacalność? Oto najważniejsze czynniki:

  • jednorazowy koszt — reklama na samochodzie wymaga jedynie inwestycji w projekt i wykonanie nadruku. Reszta wydatków związana z eksploatacją pojazdów to koszty, które i tak trzeba ponieść w przypadku dojazdów do klientów,
  • nieograniczony zasięg — mobilny pojazd pozwoli Ci dotrzeć do dużej grupy odbiorców z różnych zakątków miasta, a nawet kraju,
  • długotrwała skuteczność — inwestując w wysokiej jakości druk, zyskujesz pewność, że reklama na samochodzie wytrzyma w nienaruszonym stanie nawet kilka lat,
  • brak dodatkowych opłat za wynajem powierzchni reklamowej.

Tego typu działania marketingowe są szczególnie atrakcyjne dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy bez nadwyrężania budżetu mogą konkurować o klientów z większymi firmami. Warto pamiętać, że reklama na samochodzie przynosi Ci zyski nawet wtedy, gdy stoisz na parkingu albo w korku. Wówczas setki, a nawet tysiące osób mijających oznakowany pojazd mogą zobaczyć logo i nazwę Twojego przedsiębiorstwa. Zapoznaj się z ofertami drukarni wielkoformatowych i zaprojektuj reklamę na samochód, która rozpowszechni wizerunek marki.

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 4 kwietnia:
godz. 4:30 – 1. Trening
godz. 8:00 – 2. Trening

Sobota, 5 kwietnia:
godz. 4:30 – 3. Trening
godz. 8:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 6 kwietnia:
godz. 7:00 – Wyścig

Popularne tagi