KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski
Lando Norris McLaren

Norris wyciszył się po wypadku z Maxem, Marko mówi, że porozmawiają



Lando Norris deklaruje, że przyjrzał się swojej walce z Maxem Verstappenem i przyznaje, że widzi jej pozytywy.

Wydarzenia z Grand Prix Austrii gdy Lando Norris ostro walczył z Maxem Verstappenem o zwycięstwo. Między nimi doszło do kontaktu, a sędziowie ukarali za tę kolizję Verstappena, choć wielu ekspertów wskazuje, że zostawił on sporo miejsca Norrisowi.

Po kolizji Lando Norris dość zdecydowanie wypowiadał się o Maxie Verstappenie, będąc rozczarowanym jego zachowaniem i oczekując przeprosin.

Kilka dni po tych wydarzeniach Norris nieco ochłonął o czym świadczy jego wypowiedź dla Radia X.

 

„Ogólnie czuję się dobrze, jestem bardzo podekscytowany przed Grand Prix Wielkiej Brytanii. Jednocześnie wszystko zrewidowałem ponownie, przeanalizowałem sprawy i nie zrobiłbym nic inaczej. Walczyłem, a tego chcemy – chcemy mieć możliwość walki. Nie chcemy narzekać, nie chcemy by rzeczy kończyły się tak, jak się potoczyły” – powiedział Lando Norris.

„Tak to czasem bywa w życiu. Walczyliśmy, obaj chcieliśmy wygrać i pewnie nadal będziemy naciskać do limitu – czasem bardziej niż inni. Jestem ty podekscytowany bo zapowiada się wiele kolejnych wspólnych walk i nie mogę się ich doczekać” – dodał kierowca McLarena.

Pytany o komentarze i analizy ekspertów dotyczące jego kolizji z Maxem i tego, kto jest jej winien.

„Są ludzie po obu stronach barykady. To trudne bo gdy jesteś za kierownicą wszystko jest trochę trudniejsze. Nigdy nie jest to tak łatwe jak twierdzą komentujący, pytając: czemu zrobiłeś to, a czemu tamto. Będąc w samochodzie nie jesteś w stanie być tak dokładnym jak mogłoby się wydawać z pozycji telewizora” – mówi Norris.

 

„Jest jak jest. Taka jest walka, w której jesteśmy i uwielbiamy to. Chcemy ścigać się ostro ponieważ chcemy wygrywać. To sprawia, że na naszych twarzach gości uśmiech ponieważ mamy rywalizację w wyścigach i jest ona dobra dla wszystkich oglądających” – dodaje kierowca McLarena.

Nie lecieli razem

 

Początkowo spokojny po całej sytuacji Helmut Marko, doradca Red Bulla, teraz postanowił dolać oliwy do ognia.

„Zachowanie Norrisa przez radio było żałosne. Ale takie rzeczy się zdarzają. Według mnie to incydent wyścigowy, choć większą winę ponosi Norris” – powiedział Marko.

„Komentarze Norrisa, że Max powinien go przeprosić nie pomagają. Ale spotkają się i przegadają rzeczy. Zazwyczaj latają razem, ale tym razem podróżowali osobno. Więc Max miał spokojny lot” – dodał doradca Red Bulla.

Źródło: planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Azerbejdżanu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 13 września
godz. 11:30 – 1. trening
godz. 15:00 – 2. trening

Sobota, 14 września
godz. 10:30 – 3. trening
godz. 14:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 15 września
godz. 13:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Fuji WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi