KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

F1 Grand Prix of Great Britain

Władze Silverstone: Przez dominację Verstappena nie sprzedajemy biletów



Max Verstappen odpowiedział na zarzuty władz toru Silverstone, jakoby jego dominacja w Formule 1 odpowiadała za gorszą sprzedaż biletów na tegoroczny wyścig.

Ze sprzedażą biletów na Formułę 1 w ostatnich latach nie ma dużego problemu i to mimo ogromnego wzrostu cen wejściówek.

Na duże podwyżki skarżyli się przed tym rokiem kibice Grand Prix Wielkiej Brytanii. Jednocześnie pojawiły się doniesienia o słabej sprzedawalności biletów na ten wyścig.

Według szefa toru, Stuarta Pringle, przyczyną nie są jednak wysokie ceny biletów a… dominacja Maxa Verstappena w Formule 1.



„Zazwyczaj musieliśmy promować bilety na nasz wyścig do samego końca, jednak zdecydowanie po covidzie widać było odbicie i to nie było nic unikalnego w Formule 1. Jeżeli jednak jest wciąż możliwość tego samego zwycięzcy to ten element niepewności w sporcie zanika. W ubiegłym roku mieliśmy dominację jednego zespołu, a w tym mamy podobną sytuację” – mówi Stuart Pringle.

Kiedy dominował brytyjski kierowca w Formule 1, wówczas oczywiście jako brytyjski promotor nie musieliśmy troszczyć się o sprzedaż biletów tak bardzo” – dodaje.

Pytany, czy to nie przypadkiem wina cen biletów, że wejściówki „nie idą”, Pringle zaprzecza.

„Wiemy, że nie możemy ustawiać cen biletów zbyt nisko. Wówczas sprawy mogą potoczyć się za szybko. A my mamy wysokie rachunki do zapłacenia czy opłatę za ogranizację. Chodzi o ustalenie odpowiedniej strategii i czucie się z nią dobrze” – dodaje szef Silverstone.



Fani nie zgadzają się z twierdzeniami Pringle, zwracając uwagę, że bilety General Admission („na trawkę”) na Silverstone kosztują na cały weekend aż 349 funtów, a najtańsze bilety na trybuny to koszt 549 funtów.

Pod wrażeniem komentarzy władz Silverstone nie był też Max Verstappen.

„Nie sądzę by była to moja wina… Sezon Formuły 1 jest bardzo ekscytujący, jest wiele zespołów walczących o zwycięstwa i jeżeli promotor nie może zapełnić trybun i winią kogoś innego, to według mnie powinni najpierw popatrzeć na siebie bo być może robią coś źle. W innych miejscach nie ma z tym problemu” – mówi Max Verstappen.

Źródło: Autosport.com, planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi