KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

Norris McLaren

Norris: Nasza przyjaźń zależy od tego, co powie Max



Lando Norris jest rozczarowany postawą Maxa Verstappena w Grand Prix Austrii i jest rozgoryczony, że nie dostał czystej walki od kierowcy Red Bulla.

Kierowca McLarena jechał bardzo dobre zawody na Red Bull Ring, zwłaszcza w drugiej połowie. Dzięki świetnemu tempu oraz błędom Verstappena i mechaników Red Bulla, odrobił 8 sekund straty do Maxa, a potem stoczył z nim bardzo ciekawy pojedynek.

„Uważam, że do momentu kontaktu z Maxem był to dobry wyścig, choć jeżeli chodzi o ogólne tempo to mieliśmy je nieco gorsze niż Max. Podczas pierwszego i drugiego stintu był przede mną” – powiedział Norris dla F1 TV.

„Potem jednak popełniali więcej błędów niż my. Mieli zamieszanie podczas pit-stopu, co jest rzadkie w ich wykonaniu. Pojawiła się presja po ich stronie, zaczęli gubić tempo. Ja przejechałem dobry wyścig, cały czas trzymałem się w walce, co nie było łatwe ze względu na warunki i wiatr” – dodał kierowca.

 

Po jednym z kolejnych ataków doszło do kontaktu między kierowcami. W jego wyniku obaj mieli przebite opony, ale uszkodzenia u Norrisa okazały się zdecydowanie większe i ostatecznie wycofał się z wyścigu.

„Samochód był bardzo mocno zniszczony. Chcieliśmy kontynuować, ale uszkodzenia były za duże. Gdyby nie to mogliśmy zdobyć kilka punktów. Czuję pustkę bo walczyłem na limicie, ale czysto. Nie dostałem tego samego w zamian. Nie zrobiłem nic złego. To on powinien coś powiedzieć o tym kontakcie, nie ja” – powiedział Norris.

 

„Jestem rozczarowany. Liczyłem na mocną, sprawiedliwą walkę, ale taka nie była. Podczas hamowania nie możesz przemieszczać się tam, gdzie kierowca, który jest za tobą. A on zrobił tak w każdym z trzech moich ataków. Zniszczył mój i swój wyścig. Takie są przepisy” – dodał kierowca McLarena.

Sky Sports zapytało Norrisa czy jego przyjaźń z Verstappenem skończy się po tym incydencie.

„Nie wiem. To zależy od niego i tego, jak będzie tłumaczył nasz kontakt. Jeżeli będzie twierdził, że miał rację i postąpił dobrze to będzie skończona. Jeżeli przyzna, że zrobił coś głupiego to zrozumiem to. Jeżeli powie, że nie zrobił nic złego, stracę do niego wiele szacunku” – powiedział Lando.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi