KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Ignaczak, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Pawel Licznerski, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Ilona Bykowska, Grzegorz Pliś, Marcin Bogutyn, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Sławomir Kidziński, jacek79100

Harmonogram

blank

Wyniki

*** BESTPIX *** F1 Grand Prix of Monaco

Perez rozczarowany brakiem dochodzenia, Hulkenberg dziwi się Magnussenowi



Kevin Magnussen uważa, że Sergio Perez powinien mu wczoraj zostawić więcej miejsca na starcie wyścigu o GP Monako.

Pomiędzy 1. a 2. zakrętem doszło wczoraj do bardzo poważnego wypadku. Kevin Magnussen zahaczył przodem swojego auta o bolid Sergio Pereza, obracając Red Bulla i sprawiając, że ten z dużą prędkością uderzył w bandę. W zderzeniu ucierpiało też auto Nico Hulkenberga.

“Z mojego punktu widzenia, zostałem dociśnięty do bandy. Widziałem, że miałem solidną część przodu mojego auta na równi z samochodem Pereza. Gdy doszło do wypadku, zostałem po prostu zepchnięty na bandę” – mówił Magnussen po wyścigu.

 

“Ufałem, że zostawi mi miejsce skoro tam byłem. To nie jest zakręt, do którego się hamuje, prosta zakrzywia się więc trzeba zostawić szerokość samochodu, w przeciwnym wypadku, nie zostawia się rywalowi żadnej opcji. To było pechowe i kosztowało zespół sporo pracy i straconą okazję” – dodaje Duńczyk.

A jak tę sytuację widział kolega Magnussena z zespołu, Nico Hulkenberg?

“Jest dość ciasno w dojeździe do zakrętu trzeciego, zbyt ciasno. Myślę, że to był incydent. Możliwe, że było to nieco zbyt optymistyczne ze strony Kevina, ale nie wiem… Checo mógł go zobaczyć i zostawić mu miejsce. Wyszło pechowo” – mówi Hulkenberg.

Jak to widział Perez

Sergio Perez nie był jednoznaczy w swojej ocenie incydentu, podkreślając, że było to pierwsze okrążenie.

 

“Straciłem w pierwszym zakręcie pozycję na rzecz RB. Na pierwszym zakręcie jeżeli nie jesteś w dobrym miejscu to kończysz tracąc pozycję. Widziałem mój onboard, nie widać tam Kevina. Byłem bardzo zaskoczony, że nie odpuścił. W tym momencie to było bardzo niepotrzebne. Mamy bardzo duże uszkodzenia, to był bardzo niebezpieczny incydent” – powiedział Meksykanin.

Sędziowie nie przyznali kar za to wydarzenie. Co więcej, nie było nawet dochodzenia w tej sprawie.

“Jestem bardzo rozczarowany tym, że nie było to rozpatrywane ponieważ to był ogromny incydent. Mój samochód jest kompletnie zniszczony, uszkodzenia są znaczne” – mówi Sergio Perez.

“To bardzo frustrujące. Ale wierzę w mój zespół. Ten weekend nie był dla nas łatwy, ale wrócimy bardzo mocni” – dodał Meksykanin.

Źródło: racefans.net
fot. Red Bull Content Pool



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Hiszpanii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 21 czerwca
godz. 13:30 – FP1
godz. 17:00 – FP2

Sobota, 22 czerwca
godz. 12:30 – FP3
godz. 16:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 23 czerwca
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Sao Paulo

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi