Zapowiadają się zmiany wizerunkowe w Ferrari – jedne krótkotrwałe, drugie długofalowe. Ekipa zmieni malowanie i nazwę.
Wyjątkowe malowanie
Ferrari zapowiedziało, że podczas najbliższego wyścigu Formuły 1 w Miami zaprezentuje wyjątkowe malowanie, które będzie zawierało nowe akcepty kolorystyczne.
Na bolidach Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca pojawią się kolory Azzurro La Plata i Azzurro Dino – dwa odcienie niebieskiego, które mają nawiązywać do 70-lecia pojawienia się producenta na amerykańskim rynku.
W 1964 roku Ferrari weszło do USA ze swoimi modelami, a na cześć tego w dwóch ostatnich rundach tamtego sezonu używano malowania biało – niebieskiego.
Specjalne malowanie ekipy z Maranello, zawierające właśnie te akcenty kolorystyczne zostanie zaprezentowane już w Miami, bezpośrednio przed weekendem wyścigowym Formuły 1.
Zmiana nazwy?
Ważniejsza zmiana może czekać zespół jeżeli chodzi o nazwę. I tu również pojawi się kolor niebieski. Chodzi o nowego sponsora tytularnego. Nieoficjalnie mówi się, że niebawem zostanie ogłoszona lukratywna umowa Ferrari z firmą HP – producentem elektroniki.
Wartość kilkuletniej umowy ma być podobna do tej podpisanej przez Red Bulla z firmą Oracle. Według nieoficjalnych doniesień wartość kontraktu mistrzów świata to nawet pół miliarda dolarów.