KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

Formula 1 2023: Bahrain February Testing

Zwolnienie jako prezent świąteczny. Steinera boli brak pożegnania z zespołem

 

Gunther Steiner potwierdził, że nie było mu dane pożegnać się z zespołem po zwolnieniu z Haasa. Opisał też okoliczności rozmowy z właścicielem ekipy.

W tym tygodniu dowiedzieliśmy się, że Gunther Steiner odszedł z Haasa. Jak się okazuje, do faktu zwolnienia doszło dwa tygodnie wcześniej.

„Nikt nie był zadowolony z naszych wyników w 2023 roku. Nie spodziewałem się tego, ale wiedziałem też, że mój kontrakt zbliża się do końca. Telefon od Gene miał miejsce między świętami a nowym rokiem, byłem we Włoszech na mojej przerwie świątecznej” – mówi Steiner w rozmowie ze Sky Sports.

„Koniec końców Gene jest właścicielem zespołu, może podejmować takie decyzje i ja muszę to uszanować” – dodał były szef Haasa.

 

Steiner uczestniczył w Autosport International 2024 w National Exhibition Centre w Birmingham. Zanim zaczął odpowiadać na pytania na scenie, postanowił powiedzieć kilka słów od siebie.

„Nie miałem szansy powiedzieć „dziękuję” kilku osobom, gdy odchodziłem z Haasa. Chciałbym podziękować wszystkim członkom zespołu, z którymi nie mogłem pożegnać się we właściwy sposób. Teraz dziękuję również wszystkim kibicom, którzy wspierali zespół gdy tam byłem. Dziękuję również teraz wszystkim za wsparcie, które otrzymuję. Mega je doceniam” – powiedział Steiner.

 

„Kłuje mnie to, że nie byłem w stanie się pożegnać, ale wszyscy oni wiedzą, że doceniałem to, co robili. Byłoby lepiej móc im to powiedzieć osobiście” – dodał Steiner.

Pytany o swojego następcę, Steiner nie był w stanie odpowiedzieć, czy warunki w Haasie pozwolą Komatsu na poprawienie kondycji ekipy.

A co z jego przyszłością?

„Jeżeli Formuła 1 będzie mnie chciała, to tam zostanę, ale nie spieszę się. Zawsze będą ludzie, którzy będą mnie widzieć w otoczeniu Formuły 1. Poznałem wiele osób i zawarłem wiele przyjaźni. Jeżeli pojawi się coś interesującego, to się zgodzę, ale nie będę szukał pracy w F1 za wszelką cenę byle w niej pozostać” – mówi Steiner.

Źródło: Sky Sports F1, Autosport.com

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi