KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

F1 Grand Prix of Great Britain

Było wielkie filmowanie. Teraz ujęcia trafią do kosza?

 

Kolejne problemy nowego filmu o Formule 1 z udziałem Brada Pitta. Okazuje się, że większość zrealizowanych ujęć może nie nadawać się do użytku.

Udział ekipy filmowej Apple i fikcyjnego zespołu APXGP był jednym z głównych tematów tegorocznego GP Wielkiej Brytanii. W przerobionym przez Mercedesa bolidzie F2 jeździli Brad Pitt i Damson Ibris. Ekipę filmową wspierał doświadczony zespół single seaterów, Trevora Carlin (współpracuje z nim od kilku lat producent filmu, Lewis Hamilton).

Przed każdą sesją ekipa filmowa miała 15 minut na torze, podczas których mogli nagrywać ujęcia. W aucie był Brad Pitt, który wcześniej był przygotowywany do jazdy, a auto było specjalnie zmodyfikowane by jego prowadzenie było łatwiejsze. Dla APXGP przygotowany został garaż na Silverstone, a ekipa często towarzyszyła prawdziwym zespołom – była na polach startowych przed wyścigiem (na ostatnich miejscach), kierowcy uczestniczyli w ceremonii hymnu, a nawet w odprawach kierowców.

Kolejne zdjęcia do filmu miały być realizowane przy okazji kolejnych rund Formuły 1, ale strajk aktorów w Hollywood sprawił, że nie było to możliwe. Dotyczy to również kluczowych dla filmu ujęć, które miały być realizowane w Las Vegas.

 

Teraz pojawiły się doniesienia o kolejnych problemach. Prawdopodobnie dotychczas nagrane ujęcia w bolidach nie będą możliwe do wykorzystania. Wydano na nie 14 milionów funtów. Wszystko za sprawą „zmian sponsoringowych”.

Anonimowe źródło miało powiedzieć Business F1 Magazine: „Sponsorzy się zmienili, nie możemy już używać dużej liczby ujęć, które nakręciliśmy”.

Produkcja nie ma jeszcze daty premiery, jednak biorąc pod uwagę obecne problemy, trudno spodziewać się go szybko.

O czym będzie ten film? Brad Pitt będzie grał byłego kierowcę Formuły 1, który rywalizował w latach 90-tych. Jego karierę przerwał „straszny wypadek”, po którym Sonny Hayes (postać grana przez Pitta) odsunął się w cień i jeździł w innych, mniejszych seriach wyścigowych. Po latach właściciel najgorszej obecnie ekipy w stawce – APXGP (grany przez Javier Bardema) odzywa się do Hayesa jako jedynej deski ratunku.

„Dojeżdżają na 21 i 22 miejscu, nigdy nie zdobywają punktów i mają młody fenomenalny talent [„Joshua Pearce” grany przez Damsona Ibris]. Biorąc mnie coś w rodzaju hail mary [znana głównie z NFL rozpaczliwa próba ataku]” – mówi o filmie, w którym bierze udział Brad Pitt. Jego postać jeździła po karierze w F1 m.in. w 24h Le Mans czy 24h Daytona.

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Singapuru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 20 września
godz. 11:30 – 1. trening
godz. 15:00 – 2. trening

Sobota, 21 września
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 22 września
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Mugello ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi