KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank
F1 Grand Prix of The Netherlands - Practice

Red Bull nieoficjalnie dementuje plotki

 

Sensacyjne wieści, dotyczące zmian w składzie Red Bulla wydają się nie być prawdziwe. Zespół deklaruje, że chce nadal korzystać z usług Sergio Pereza.

W ostatnich dniach – zwłaszcza na Twitterze – szaleją plotki, że Aston Martin zmieni swój skład na sezon 2024, a Fernando Alonso przejdzie do Red Bulla. Wiele profili zdaje się „puszczać oczko” do kibiców, sugerując, że coś może być na rzeczy.

Plotki napędzają również poniedziałkowe testy Felipe Drugovicha w dwuletnim aucie Astona Martina na Monzy. Testy miały być jednak już wcześniej zaplanowane i nie mają nic wspólnego z pojawiającymi się plotkami.

Portal planetf1.com, powołując się na swoje źródła w Red Bullu, pisze jednak, że jakiekolwiek plotki związane ze zmianami kierowców ekipy na 2024 rok są mocno nietrafione. Obecnie zespół nie planuje innego składu kierowców na przyszły rok niż Max Verstappen i Sergio Perez.

 

Jak sugerują dziennikarze, jeżeli miałoby dojść do zmian w składzie to najbardziej prawdopodobną opcją jest zmiana Sergio Pereza na Daniela Ricciardo.

Oficjalnie Christian Horner wciąż deklaruje wsparcie dla Sergio Pereza.

„Myślę, że to był dla niego trudny moment. Był przed swoją publicznością, a jest bardzo emocjonalny. Powiedziałem mu, że był blisko objęcia prowadzenia w domowym wyścigu. Nie byłby kierowcą wyścigowym, gdyby nie spróbował go zdobyć” – mówił po GP Meksyku szef Red Bulla.

 

„Z pewnością byłby na podium – bez cienia wątpliwości. To duża strata. Ma jeszcze trzy wyścigi do końca sezonu by zapewnić sobie 2. miejsce w klasyfikacji generalnej. Pomiędzy nim a Lewisem jest 20 punktów. Checo miał trochę pecha i problemów, ale nadal wierzymy, że może sięgnąć po wicemistrzostwo” – dodaje Horner.

Mówi on również, że Perezowi nie zostało postawione żadne ultimatum, dotyczące zdobycia dubletu przez Red Bulla.

„To nie jest sprawa zerojedynkowa. Musimy przyjrzeć się wielu okolicznościom. Checo ma umowę z nami na przyszły rok i naszą intencją jest mieć go w aucie na sezon 2024” – mówi Horner.

Źródło: planetf1.com
fot. Red Bull Content Pool

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Bahrajnu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

10h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi