KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank
Kubica Misha

Nie wiedział kim jest Kubica, po filmie z nim zyskał nietykalność w Polsce

 

Misha Charoudin, właściciel wypożyczalni samochodów przy torze Nurburgring opowiedział o jego spotkaniu z Robertem Kubicą, z którego film zebrał rekordową liczbę wyświetleń na jego kanale.

3 lata temu na kanale na YouTube właściciela sportowych aut, Mishy Charoudina pojawił się film z jazd naszego rodaka w BMW M4 po Nordschleife. Robert i jego pasażer – właśnie Charoudin – świetnie się bawili, przemierzając legendarną nitkę.

Film zyskał ogromną popularność i obecnie ma już 9,4 mln wyświetleń. Charoudin w podcaście Drive Torque przyznał, że w ciągu pierwszych 10 minut film zyskał tyle wyświetleń, ile wcześniej wszystkie jego filmy zbierały w miesiąc. W tydzień zebrał 80 tys. subskrypcji, a obecnie ma ich prawie milion.

Film przypomnicie sobie poniżej:

 

Charoudin przyznaje, że nie wiedział, kim jest Robert Kubica, gdyż przyznał, że nie interesuje się Formułą 1 i zna niewielu kierowców. Jego pracownicy byli jednak bardzo podekscytowani wizytą Roberta.

„On był wtedy kierowcą BMW w DTM i poprosił BMW o auto, ale nie dali mu go. Poszedł więc do wypożyczalni, ale tam powiedzieli mu, że musi najpierw przejechać z instruktorem. Stwierdził, że tego nie zrobi więc przyszedł do nas. Na szczęście chłopaki wiedzieli kim był i powiedzieli, że może wziąć jakiekolwiek auto chce” – powiedział Charoudin.

Robert przyjechał do tej samej wypożyczalni dwa dni później i zapytał Charoudina czy chce z nim pojechać. W ten sposób powstał film, który tak spodobał się fanom – przede wszystkim z Polski.

 

Misha wspomina, że Robert spotkał na Nurburgring bardzo wielu fanów, którym nie szczędził czasu i z pewnością nie było widać, że to kierowca F1, a „spoko gość”.

Drugi raz o tym, jak popularny jest Robert, Charoudin przekonał się jakiś czas później, gdy przyjechał do Polski by odebrać ściągnięty z Rosji samochód wraz ze swoim znajomym. Był to czas pandemii koronawirusa, dlatego by uniknąć jazdy z rosyjskimi tablicami rejestracyjnymi i pytań o paszporty covidowe, znajomy Mishy wpadł na pomysł założenia polskich od innego auta.

Niestety, plan się nie powiódł „zapewne przez kilkudziesięciometrowy drift” i panowie zostali zatrzymani przez policję.

„Znajomy od razu powiedział policjantom całą historię auta i to, dlaczego są na nim inne tablice. Oni popatrzyli się na niego jak na idiotę i powiedzieli, że teraz ma jeszcze większe problemy” – wspomina Charoudin.

 

Gdy Misha wyszedł z auta, wydał się znajomym policjantom. Gdy dowiedzieli się, że to on jeździł niedawno z Kubicą po Nordschleife, mówili, że „mój siostrzeniec w to nie uwierzy” i poprosili o zdjęcia, puszczając ich potem wolno, a nawet dając wskazówki, gdzie stoi kolejny patrol.

Podcast zobaczycie poniżej, fragment o Robercie zaczyna się około 36. minuty.

Dziękuję Michałowi Bugaj za podesłanie linka do podcastu.

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Testy przedsezonowe

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi