KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank
GP2315_130656_ONZ3404_2

Norris chwali poprawki, ale obawia się, że to za mało

 

McLaren przywiózł do swojego bolidu nr 4 bardzo dużo poprawek, które – jak widać z danych – dają efekt. Według Lando Norrisa jest on jednak za mały do powalczenia o pierwszy rząd.

Lista zmian przywiezionych przez McLarena na GP Singapuru była zdecydowanie najdłuższa ze wszystkich ekip. W aucie ekipy z Woking są nowa geometria przedniego skrzydła, nowy kształt sidepodów, zmiany w halo, nowa podłoga, pokrywa silnika, zmiany w geometrii kanałów chłodzących, tylne zawieszenie, tylne skrzydło i skrzydełko nad wydechem.

„Myślę, że to był dość rozsądny piątek. Dobrze było dostać nowe części i wszystko wyglądało pozytywnie z tej strony od pierwszej minuty. Z pewnością zrobiliśmy dzięki tym poprawkom krok naprzód. Działają tak, jak planowaliśmy, a to zawsze dobra rzecz” – mówił po piątku Norris.

McLaren skupiał się w swoich pracach przede wszystkim nad poprawieniem prędkości maksymalnych i chyba się to udało bowiem Piastri i Norris mieli 5. i 6. prędkość w najszybszym punkcie toru.

 

„Miałem kilka błędów, które kosztowały mnie bardzo dużo czasu, ale mamy też sporo obszarów poprawy. Tak czy inaczej zrobiliśmy spory postęp w stosunku do tego, gdzie byliśmy. Myślę, że zrobiliśmy wszystko co mogliśmy więc brawa dla zespołu za przywiezienie poprawek” – mówi Norris.

„Tempo jest dobre. Może nie jesteśmy tak dobrzy jak Ferrari, ale jesteśmy w walce o wysokie miejsca. Jesteśmy zdecydowanie za daleko do Ferrari – oni są ekstremalnie dobrzy w wolnych zakrętach – ale myślę, że jeżeli złożymy mega okrążenie, będziemy w walce z Mercedesem, Astonem Martinem i Red Bullem” – dodaje Anglik.

Zadowolony z pracy zespołu i działania poprawek był też szef zespołu, Andrea Stella.

„Niektóre auta wyglądają na bardzo mocne, ale spróbujemy wmieszać się w walkę o dobre punkty” – mówi.

Źródło: f1i.com

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Bahrajnu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

10h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi