KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Marcin Rentflejsz, szymon034, Tomasz Ignaczak, Izabela Ch, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Grzegorz Wojtaszewski, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Paweł Kozłowski, Michał Pędzikiewicz.
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
I fit I sit, Dastan, Piotr, Kamil Orczyk, Robert

Wyniki

F1 Grand Prix of Great Britain

Tsunoda zły na sędziów



Według Yukiego Tsunody, dostaje on kary za manewry na torze częściej niż inni zawodnicy. Jako przykład podaje GP Holandii.

Yuki Tsunoda gdy wchodził trzy sezony temu do Formuły 1, zyskał opinię agresywnego zawodnika – zarówno jeżeli chodzi o manewry na torze jak i o komunikaty do inżyniera.

Obecny sezon jest najlepszym w jego wykonaniu, a w zachowaniu Japończyka widać dużą zmianę. Yuki nadal jednak lubi ostrą rywalizację na torze. W Grand Prix Holandii na torze Zandvoort był jedynym który otrzymał punkty karne – dwa za kontakt z George Russellem.

Sędziowie uznali, że kierowca AlphaTauri ponosił większość winy za kolizję z Mercedesem, gdyż opóźnił hamowanie i będąc po brudnej stronie toru wjechał w Russella.

Nie była to jedyna kara dla Tsunody na Zandvoort. Po kwalifikacjach został on przesunięty o 3 pozycje na starcie do wyścigu za przeszkadzanie Lewisowi Hamiltonowi – nikt inny nie dostał takiej kary.



Tsunoda nie krył rozgoryczenia tą decyzją.

“Według mnie to ściganie i o to w nim chodzi. Nie uważam, że byłem w jakimś momencie agresywny, nie sądzę nawet, że doszło do kontaktu. Ale niestety jestem tym, który zawsze dostaje kary” – mówi Yuki.

Tsunoda ukończył wyścig na 13. miejscu, a po karze 5 sekund spadł na 15. pozycję.

“Myślę, że strategia zostania na miękkiej oponie, którą obraliśmy była wspólną decyzją. W treningach miękkie opony wyglądały dobrze i nie widzieliśmy różnicy między nowym, a używanym kompletem. Mieliśmy w ten weekend tempo dalekie od spodziewanego i ostatecznie nasza strategia się nie opłaciła, ale podobała mi się walka z innymi kierowcami” – dodaje Tsunoda.

Źródło: f1i.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 4 kwietnia:
godz. 4:30 – 1. Trening
godz. 8:00 – 2. Trening

Sobota, 5 kwietnia:
godz. 4:30 – 3. Trening
godz. 8:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 6 kwietnia:
godz. 7:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi